تصاویر جدیدی از سریال Swamp Thing منتشر شدند

23 May 2019 - 13:00

به زودی قرار است از جدیدترین قهرمان سرویس استریم دی‌سی یونیورس (DC Universe) رونمایی شود، اما او با تمام چیزهایی که از این سرویس دیده بودیم فرق دارد. در حالی که Titans «تایتان‌ها» رویکردی خشن و خونین به شنل‌پوشان داشت، و Doom Patrol «دووم پاترول» کاملا عجیب و غریب بود، Swamp Thing «سوامپ تینگ» قرار است وحشت گوتیک را وارد ژانر ابرقهرمانی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سرویس DC Universe قبل از آغاز پخش این سریال از ۳۱ مه (۱۰ خرداد)، چندین تصویر جدید از قسمت پایلوت Swamp Thing منتشر کرده، که شامل بهترین نگاه به هیولای داستان هم هست.

سریال Swamp Thing هم مثل Titans و Doom Patrol از برچسب بزرگسالانه بودن این سرویس استریم بهره خواهد برد. درک میرز (Derek Mears) بازیگر نقش اصلی سریال، طی مصاحبه‌ای گفته است این سریال به شدت روی ریت R خشن خودش تکیه خواهد کرد. او در این باره گفته:

من از یکی از سازنده‌های سریال شنیدم که می‌گفت، قراره چه کاری رو روی صحنه انجام بدین؟! این خیلی خیلی کار خشنیه.

میرز به شدت برای این سریال ترسناک هیجان‌زده است که توسط جیمز وان (James Wan) و گری دوبرمن (Gary Dauberman) تهیه می‌شود، که هردوی آن‌ها چندین سال است در حال رهبری فرنچایز The Conjuring «احضار» هستند.

میرز در ادامه گفته:

من یک طرفدارم که نماینده‌ی بقیه‌ی طرفداران هم هستم و قطعا سریال را تماشا می‌کنم. با توجه به تصاویری که حین فیلمبرداری روی مانیتور کارگردان می‌دیدم، سبک و لحن سریال شباهت زیادی به فیلم Seven «هفت» دارد، خیلی تاریک و متفکرانه.

 

منبع: Comicbook

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.