پیوستن آهنگ‌ساز فیلم Pirates 5 به دنباله Maleficent

23 May 2019 - 16:30

آهنگ‌ساز معروف: جف زانلی (Geoff Zanelli) دوباره به خانواده دیزنی برگردانده می‌شود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این آهنگساز برنده جایزه امی، موسیقی متن فیلم Maleficent: Mistress of Evil (شرورانه: بانوی پلیدی) به کارگردانی جوآچیم رونینگ (Joachim Ronning) و هنرمندی آنجلینا جولی (Angelina Julie) را خواهد ساخت. زانلی و رونینگ پیش از این هم در سال ۲۰۱۷ در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند) با یک‌دیگر همکاری کرده بودند.

زانلی در این‌باره گفت:

دیگر نمی‌توانم بیشتر از این برای همکاری دوباره با دیزنی و جوآچیم رونینگ صبر کنم؛ بنابراین از این‌که به یک ماجرای جدید پر از خلاقیت، دعوت شده‌ام بسیار خوشحال هستم. فیلم Maleficent: Mistress of Evil با قصه‌گویی خارق‌العاده اش و بازی درخشان و فراموش‌نشدنی آنجلینا جولی در نقش این آدم شرور جاودانه، بی‌شک یکی از تجربه‌های سینمایی مورد علاقه اخیر من محسوب می‌شود. برای کسی که با فیلم‌های فانتزی و ماجراجویانه بزرگ شده است، آهنگ‌سازی برای چنین فیلمی یک رویای برآورده شده به نظر می‌آید.

زانلی در سال ۲۰۰۶ برای ساختن موسیقی مینی سریال Into the West (به درون غرب) موفق به دریافت جایزه امی شد. و اخیرا هم موسیقی فیلم Christopher Robin (کریستوفر رابین) محصول دیزنی و تریلر The Intruder (مزاحم) با بازی دنیس کوآید (Dennis Quaid) را ساخته است.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil دنباله فیلمی با همین نام است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شد که تمرکزش بر شخصیت شرور فیلم Sleeping Beauty (زیبای خفته) می‌باشد. الی فانینگ (Elle Fanning) و ای دی اسکرین (Ed Skrein) هم در این دنباله حضور دارند.

فیلم Maleficent: Mistress of Evil در ۱۸ام ماه اکتبر (۲۶ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.