کارگردان قسمت هشتم استاروارز فیلم وارکرفت را ستایش می‌کند!

30 September 2016 - 12:34

شاید منتقدها آن‌طوری که انتظار می‌رفت از فیلم Warcraft «وارکرفت» که براساس فرنچایز بازی‌ها و کتاب‌های با همین نام ساخته شده است لذت نبرده باشند اما کارگردان و نویسنده قسمت هشتم مجموعه Star Wars یعنی رایان جانسون (Rian Johnson) به شدت با این فیلم که توسط دوستش دانکن جونز (Duncan Jones) کارگردانی شده ارتباط برقرار کرده است. برای جزییات بیشتر با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

رایان جانسون در توییتر خود گفت که تا الان وقت تماشای فیلم را نداشت چرا که مشغول فیلم‌برداری و تولید قسمت هشتم استاروارز بوده است. او فیلم دانکن جونز را اثری زیبا بر مبنای انسانیت و احساسات خواند و به همه توصیه کرد که آن را تماشا کنند! طولی نکشید که دانکن جونز در پاسخش نوشت:

ممنون، رفیق! خوشحالم که از فیلم لذت بردی. کارهای فیلم مستقل و کوچکت چطور پیش می‌رود؟

از همان سال قبل که این دو کارگردان با شوخی‌های خود فیلم‌های یکدیگر را مسخره کردند فهمیدیم که رابطه نسبتاً نزدیکی دارند. فیلم مستقل و کوچکی که دانکن جونز با شوخی به آن اشاره می‌کند در واقع همان فیلم غول‌پیکر سال ۲۰۱۷ خواهد بود که هنوز نامی ندارد و تنها آن را با Episode VIII (قسمت هشتم) می‌شناسیم. رایان جانسون در پایان ماه جولای فیلم‌برداری این قسمت را به پایان رساند و فیلم وارد مرحله پس‌تولید و تدوین شد. همچنین می‌دانیم جان ویلیامز کم کم کار خود را برروی موسیقی متن شروع خواهد کرد.

بااینکه برای قسمت هشتم این مجموعه هیجان داریم، فعلاً منتظر هستیم تا ببینیم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستانی از دنیای استاروارز» چگونه در بین صاحب‌نظران سینما و البته میان طرفداران خواهد درخشید. این فیلم اولین اثر مستقل از سه‌گانه فرعی دنیای استاروارز است که به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) در ۱۴ دسامبر امسال در سینماها عرضه خواهد شد. چندی قبل در سینماگیمفا با پرونده کامل این فیلم و قسمت هشتم استاروارز همراه بودید و همچنین مقاله‌ای حول تئوری‌های داستانی قسمت هشتم به نگارش در آمد. برای مشاهده پرونده کامل استاروارز از سینماگیمفا به اینجا مراجعه کنید.

فیلم وارکرفت هم‌اکنون با ۴۰ نقد و نمره متای ۳۲ در متاکریتیک ثبت گردیده است. در درصد‌های راتن‌تومیتوز، این فیلم با ۱۸۷ نقد با ۲۸٪ به ثبت رسیده است. بااین‌حال این نمرات پایین به هیچ‌وجه جلوی موفقیت نسبی فیلم را نگرفتند. همان‌طور که می‌دانید، فروش وارکرفت در چین استثنایی بود و باکس‌آفیس کلی آن را به ۴۳۳ میلیون دلار در برابر بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری رساند. همچنین به نظر می‌رسد که اکثر طرفداران از این فیلم راضی هستند چرا که نمره آی‌ام‌دی‌بی با رای ۱۴۰ هزار نفر به ۷.۲ رسیده که در مقایسه با نقدهای آن خیلی بهتر جلوه می‌کند. همچنین با رای ۲۵۰۰ نفر، فیلم با نمره ۸.۳ در نمره کاربران متاکریتیک با عنوان «ستایش جهانی» ثبت شده است. برای خواندن نقد سینماگیمفا از این فیلم با پتانسیل در دقیقه ۹۰ – بررسی فیلم «وارکرفت» همراه باشید.

نظر شما در مورد این فیلم جنجالی چه بود؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.