اولین تریلر Terminator: Dark Fate منتشر شد

23 May 2019 - 22:00

هیچ سرنوشتی جز چیزی که خودت می‌سازی، وجود ندارد. این پیام در اولین تریلر فیلم Terminator: Dark Fate، دنباله‌ای با بازی لیندا همیلتون (Linda Hamilton) و کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) منتشر شد. کامرون اولین بار سال ۱۹۹۲ فیلم Terminator: Judgement Day را ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم دنباله T2 است و به دیگر دنباله‌ها و ریبوت‌های فیلم بی‌توجه است. آرنولد شوارتزینگر (Arnold Schwarzenegger) برای بازی در فیلم بازگشته و در کنار تازه واردهایی همچون ناتالیا ریس (Natalia Reyes) و مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis) قرار گرفته است.

کامرون این فیلم را به همراه تیم میلر (Tim Miller) می‌سازد. اولین ویدئو این فیلم در ماه آوریل در سینماکان لاس‌وگاس پخش شد و واکنش زیادی دریافت کرد و همیلتون توضیح داد چرا می‌خواهد برخلاف آنچه در گذشته اتفاق افتاده، به فرنچایز بازگردد.

همیلتون اظهار داشت:

تنها فیلم‌نامه، داستان، بازیگردان من را بازگرداندند. اتفاقاتی در زندگی می‌افتند که نمی‌توانی به آن‌ها بی‌توجه باشی. این فیلم بازگشت به شدت، آسیب رساندن و تماشای فیلم‌هایی است که دهه‌ها قبل نظر ما را به خود جلب کرد.

کامرون این فرنچایز را با ترمیناتور سال ۱۹۸۴ ادامه داد، داستانی که از سارا کانر (Sarah Connor) زنی که توسط قاتل T-800 از آینده شکار شده بود، چون پسرش جان که هنوز متولد نشده بود، انسانیت را در جنگ علیه ماشین‌ها هدایت می‌کرد، می‌گوید.

علاوه بر فیلم Judgment Day، فیلم‌های Terminator 3: Rise of the Machines, Terminator: Salvation و Terminator: Genisys دیگر فیلم‌های این مجموعه هستند. سریال تلویزیونی Terminator: Sarah Connor Chronicles از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ پخش شد.

فیلم Terminator: Dark Fate در تاریخ اول نوامبر (۱۰ آبان) از پارامونت و اسکای‌دنس پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.