پوستر فصل چهارم و پایانی Mr. Robot نشان از فضای کریسمسی آن دارد

24 May 2019 - 14:00

شبکه USA به تازگی پوستر فصل چهارم سریال Mr. Robot «آقای ربات» را منتشر کرده که آخرین فصل این سریال امنیت سایبری خواهد بود. در حالی که چیزی از داستان این فصل نمی‌دانیم، اما این پوستر نشانگر فضای کریسمسی فصل پایانی سریال است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سریال Mr. Robot رامی مالک (Rami Malek) برنده جایزه اسکار و امی، کریستین اسلیتر (Christian Slater)، پورشا دابلدی (Portia Doubleday)، کارلی چایکین (Carly Chaikin)، مارتین والستروم (Martin Wallstrom)، گریس گامر (Grace Gummer)، مایکل کریستوفر‌ (Michael Cristofer)، بابی کاناواله (Bobby Cannavale) و بی‌دی وانگ (BD Wong) نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال Mr. Robot داستان الیوت آلدرسون (با بازی مالک) یک مهندس امنیت سایبری سابق را دنبال می‌کند که پس از استخدام شدن توسط رهبر یک جامعه‌ی هکر زیرزمینی (با بازی اسلیتر) درگیر مشکلات زیادی می‌شود. این گروه در فصل اول موفق شدند شرکت چندملیتی ایول کورپ را هک کنند، که باعث فجایع جهانی زیادی شد. تمرکز فصل سوم Mr. Robot روی فریب دادن مردم بود، جایی که رز سفید و الیوت برای به دست آوردن کنترل با یکدیگر می‌جنگند. فصل چهارم و پایانی، خوبی‌ها و بدی‌های ایمیلی را بررسی می‌کند که الیوت برای جبران هک ایول کورپ آن را فرستاده است.

فصل چهارم و پایانی Mr. Robot در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.