فصل سوم و پایانی Jessica Jones اواسط خرداد پخش خواهد شد

24 May 2019 - 13:30

نتفلیکس (Netflix) تایید کرد فصل سوم و پایانی سریال ابرقهرمانی Jessica Jones «جسیکا جونز» اواسط خرداد پخش خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق پخش این فصل مشخص نشده است. وقتی فصل اول سریال Jessica Jones سال ۲۰۱۵ پخش شد، دومین سریال نتفلیکس با همکاری مارول بود که از این سرویس پخش می‌شد. ابتدا Daredevil «دردویل» و سپس Jessica Jones که با دو سریال مستقل دیگر دنبال شدند – Luke Cage «لوک کیج» و Iron Fist «مشت آهنین» – و سپس این چهار قهرمان در سریال The Defenders «مدافعان» دور هم جمع شدند. سریال The Punisher «مجازاتگر» هم به عنوان اسپین‌آف به این دنیای ابرقهرمانی اضافه شد. حالا فصل سوم Jessica Jones آخرین بازمانده‌ی همکاری سابقا موفق مارول و نتفلیکس خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نتفلیکس پس از کنسل کردن Iron Fist، بقیه‌ی سریال‌های لایواکشن مارولی خودش را هم کنسل کرد، تا قرارداد خودش با مارول را به پایان برساند. پس از Iron Fist، سریال‌های Luke Cage و Daredevil هم کنسل شدند، که باعث شوکه شدن طرفداران این سریال‌ها شد، چون فصل پایانی آن‌ها با بازخوردهای خوبی روبرو شده بود. سپس نتفلیکس سریال‌های The Punisher و Jessica Jones را هم کنسل کرد، اما قول داد فصل سوم Jessica Jones که تکمیل شده را پخش کند. حالا پس از اینکه فصل دوم The Punisher در ماه ژانویه (دی ۹۷) پخش شده، نتفلیکس آماده می‌شود تا فصل سوم Jessica Jones را اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) پخش کند.

نتفلیکس ویدیویی از برنامه‌های جدیدش برای نیمه‌ی ابتدایی ماه ژوئن منتشر کرده و با اینکه تاریخ دقیق پخش فصل سوم Jessica Jones را تایید نمی‌کند، اما کلیپ کوتاهی با حضور کریستن ریتر (Krysten Ritter) در نقش اصلی سریال نشان می‌دهد فصل پایانی تا چند هفته‌ی آینده پخش خواهد شد. نتفلیکس همین کار را با The Punisher هم انجام داد، یعنی ابتدا مشخص کرد فصل پایانی آن حدودا چه زمانی پخش خواهد شد و سپس تاریخ دقیق پخش آن را مشخص کرد.

چون این ویدیو نیمه‌ی ابتدایی ماه ژوئن را پوشش می‌دهد، فصل سوم Jessica Jones یا ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) یا ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) پخش شود، که احتمال اینکه ۱۴ ژوئن پخش شود بیشتر است، چون هنوز تیزر یا تریلری برای سریال منتشر نشده است. البته نتفلیکس به تازگی انتشار محصولاتش در روزهای جمعه را کاهش داده، بنابراین اگر این سرویس قرار باشد فصل پایانی Jessica Jones را در روز دیگری از هفته پخش کند نمی‌دانیم آن چه روزی خواهد بود. به هر حال به لطف این ویدیو می‌دانیم که فصل سوم Jessica Jones در تاریخی بین ۱-۱۵ ژوئن (۱۱-۲۵ خرداد) پخش خواهد شد، بنابراین به زودی شاهد تریلر این فصل خواهیم بود.

در مورد اینکه طرفداران باید چه انتظاری از فصل پایانی Jessica Jones داشته باشند، احتمالا این سریال پایان محکم‌تری نسبت به دیگر سریال‌های مارولی نتفلیکس داشته باشد. Daredevil و Luke Cage و Iron Fist با نقاط اوج به پایان رسیدند چون شورانرها نمی‌دانستند قرار است سریال آن‌ها کنسل شود. در حالی که Jessica Jones پس از پایان فیلمبرداری کنسل شد، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل جدایی ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg) شورانر سریال پس از فصل سوم، پایان خوبی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.