FX مشغول توسعه دادن سریال اقتباسی Freshwater است

25 May 2019 - 22:30

طبق گزارشی که ورایتی اخیرا به انتشار آن پرداخته است، FX در حال توسعه‌ی یک سریال درام به‌نام Freshwater است، که این سریال بر اساس کتاب نویسنده‌‌ی مشهور اواک امیز (Akwaeke Emezi) است، که خود امیز تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را در کنار تامارا پی کارتر (Tamara P. Carter) بر عهده دارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان سریال Freshwater، یک دختر دانش آموز و نیجریه‌ای را دنبال می‌کند که ادا (Ada) نام دارد. همه چیز تغییر می‌کند زمانی که ادا در آخرین سال تحصیلش در دانشگاه، متوجه می‌شود که سه روح در ناخود آگاهش زندگی می‌کنند. آن‌ها در نهایت کنترل ادا را از او می‌گیرند و تهدید می‌کنند که عقل و زندگی‌اش را خراب می‌کنند.

این سریال اقتباسی، قرار است توسط FX Productions در کنار کوین وندل (Kevin Wandell) و لیندسی داناهو (Lindsey Donahue) تهیه گردد.

کتاب رمان Freshwater یک درام قوی و تاریک است، که سال گذشته در تاریخ ۱۳ فوریه منتشر شده است. داستان آن علم هویت و وجود داشتن را بررسی می‌کند، و خواننده را در رمز و رازهای خودش غوطه‌ور می‌کند. Freshwater از تجربه‌های شخصی و واقعی خود نویسنده الهام گرفته است.

نخستین کتاب رمان از امیز نظرهای مثبتی را از رسانه‌هایی مانند نیویورک تایمز، وال استریت جورنال، و گاردین دریافت کرده است و تبدیل به فینالیست مراسم various awards شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.