تهیه‌کننده To ALL the Boys I’ve Loved Before و ساخت فیلمی به اقتباس از رمان ۱۰Blind Dates

25 May 2019 - 15:30

مت کاپلان (Matt Kaplan) و کمپانی فیلم‌سازی اش: Ace Entertainment- تهیه‌کننده فیلم موفق و نوجوان پسند To ALL the Boys I’ve Loved Before (به همه پسرهایی که قبلاً دوستشان داشته‌ام) از شبکه نتفلیکس و دنباله جدیدش- این‌بار حقوق ساخت یک فیلم سینمایی از رمان جدید نوجوان پسند ۱۰Blind Dates (ده قرار ملاقات یکهویی) نوشته اشلی الستون (Ashley Elston) را به دست آورده است. فیلم‌نامه‌نویس The Age of Adaline (روزگار آدلین) و Everything, Everything (همه‌چیز، همه‌چیز): جی. میلز گودلو (J. Mills Goodloe)، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی این فیلم نیز خواهد بود. ماکس سیمرس (Max Siemers) و رابین مارشال (Robin Marshall) از طرف کمپانی Ace نیز تهیه‌کنندگان اجرایی و ناظران بر پروژه خواهند بود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کتاب ۱۰Blind Dates که توسط Disney-Hyperion در ماه اکتبر به چاپ خواهد رسید، در مورد دختری به نام سوفی است که به خانه پدربزرگ و مادربزرگش می‌گریزد تا اندوهی که جدیداً بر قلبش سنگینی می‌کند را فراموش کند. که در آن‌جا مادربزرگش هر بار با اعضای مختلف خانواده، ۱۰ قرار ملاقات سرزده را برای او ترتیب می‌دهد. وقتی که عشق سابق سوفی به صورت غیرمنتظره‌ای ظاهر می‌شود، سوفی بیش‌تر از هر وقت دیگر آشفته و مبهوت می‌شود چون انگار، فقط انگار دارد عاشق کس دیگری می‌شود… کس دیگری که قطعاً وجود ندارد.

الستون پس از نگارش چندین رمان تعلیقی نوجوان پسند، اولین رمان عاشقانه معاصرش برای نوجوانان را بر مبنای خانواده بزرگ ایتالیایی خود بنا کرده است.

کاپلان: رئیس سابق کمپانی Awesomeness Films با فیلم‌هایی مثل The Perfect Date (قرار ملاقات عالی)، Irreplaceable You (توی بی بی‌همتا)، و Spontaneous (هم زمان) در کارنامه کاری خود، در این‌باره گفت:

ما بی‌درنگ شیفته جهان درخشانی شدیم که اشلی در رمانش خلق کرده است. از شیوه‌ای که او عشق و بلوغ را در قالب یک خانواده مهربان و به یاد ماندنی به تصویر کشیده است، فوراً دانستیم که این رمان بهترین منبع برای انواع مضامین مرتبط و نوجوان پسندی است که می‌خواهیم در کمپانی Ace Entertainment ساخته شود، و بی‌صبرانه منتظر بردن این کاراکترها بر روی صحنه هستیم.

کمپانی Ace تهیه‌کنندگی فیلم Are You Afraid of the Dark (آیا از تاریکی می ترسی) برگرفته از سریالی محصول دهه ۱۹۹۰ را نیز انجام داده است. که کمپانی Paramount در ۱۱ام اکتبر آن را اکران خواهد کرد.

گودلو هم اخیراً فیلم‌نامه The Mountain Between Us (کوهی بین ما) با هنرمندی کیت وینسلت (Kate Winslet) و آیدریس البا (Idris Elba) را به رشته تحریر درآورده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.