اکران لایواکشن Sonic the Hedgehog به تعویق افتاد

25 May 2019 - 22:00

جف فولر (Jeff Fowler) کارگردان فیلم Sonic the Hedgehog دیروز طی خبری اعلام کرد که این فیلم ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۹۹) با سه ماه تاخیر بجای ۸ نوامبر اکران می‌گردد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فولر طی توییتی دیروز اظهار داشت:

ساختن Sonic یک کم زمان‌بر شده است.

این اتفاق بعد از پخش اولین تریلر فیلم افتاد که فولر و تیمش را به این واداشت تا بیشتر به شخصیت سونیک فکر کنند. تریلر این شخصیت بازی ویدئویی مورد انتقاد گسترده‌ای قرار گرفت و فولر گفته بود که به آن فکر می‌کند.

او در توییتی در تاریخ ۲ مه گفت:

بابت حمایت و انتقادتون ممنون هستم. این پیام رسا و واضح است. شما از طراحی راضی نیستید و می‌خواهید تغییر کند. این اتفاق می‌افتد. همه‌ی اعضای پارامونت و سگا بهترین چیزی که بتوانند از سونیک می‌سازند.

بن اسکوارتز (Ben Schwartz) صداپیشه سونیک است در حالیکه جیمز مارسدن (James Marsden) و جیم کری (Jim Carrey) در این لایو اکشن پارامونت نقش‌ دارند.

سونیک وارد رقابت ماه فوریه شده و همزمان با پیش‌ درآمد Kingsman و یک هفته بعد از Birds of Prey با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) اکران می‌شود.

وقتی فولر برای اولین بار اعلام کرد که سونیک دوباره طراحی می‌شود، سوالات زیادی درباره این موضوع پیش آمد که چگونه تیم جلوه‌‌های ویژه این اتفاق را پیش از اکران فیلم رقم می‌زند‌. به منظور پاسخ دهی به این پرسش، فولر دیروز این هشتگ‌ را توییت کرد:

#novfxartistswereharmedinthemakingofthismovie

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.