اولین تصاویر از کریستین بل و مت دیمون در فیلم Ford v Ferrari

26 May 2019 - 00:00

کریستن بل (Christian Bale) و مت دیمون (Matt Damon) در اولین تصاویر اختصاصی EW از فیلم بسیار مورد انتظار جدیدشان، Ford v Ferrari، در حال آماده شدن برای فصل جوایز ماشین سواری دیده می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طبق گفته جیمز منگولد (James Mangold) کارگردان فیلم، در عصر بلاک‌باسترهای ابر قهرمانی، فورد در برابر فراری، گونه در معرض خطری است.

دیمون نیز گفته:

وقتی داشتیم این فیلم را می‌ساختیم به شوخی می‌گفتیم این آخرین فیلمی است که برای همیشه ساخته می‌شود. خوشبختانه این درام شخصیتی بزرگ را داشتیم که درون داستان دیگری بود.

 

منگولد می‌گوید:

این‌ها مردم واقعی با عشق، از دست دادن و ترسی هستند که در سه لحظه کوچک میان صحنه اکشن ۱۲ دقیقه‌ای ۱۰۰ دسی‌بل مدیریت نشده‌اند. این اکشنی است که مت و کریستین بهتر از این نمی‌توانستند باشند.

این فیلم داستان ماموریت اتومبیل‌ران نترس انگلیسی کن مایلز (با بازی بل) و طراح ماشین آمریکایی به اسم کارول شلبی (با بازی دیمون) برای ساخت ماشین انقلابی است که برای فورد این امکان را بوجود می‌آورد تا برند فراری را به چالش بکشد.

بل که نقش مایلز حیله‌گر را بازی می‌کند، می‌گوید:

این دو دوست سعی دارند بفهمند چگونه با این دو آدم عوضی که هیچی از رالی نمی‌دانند، کنار می‌آیید. این فیلم رالی را ارتقا بخشیده که چیزی می‌شود که روح مردمی که دوست دارند بخاطر عشق‌شان خطر کنند را لمس می‌کند.

بازیگران فیلم عبارتند از: کاتریونا بالف (Caitriona Balfe)، تریسی لتس (Tracy Letts)، جاش لوکاس (Josh Lucas)، جان برنتال (Jon Bernthal).

منگولد می‌گوید:

این فیلم خیلی بیشتر از یک فیلم رابطه‌ای و کمتر یک مستند تاریخی است.

مسابقه کلید اصلی برای منگولد است که از فیلم وولورین خود درس خوبی گرفته است.

یکی از اهداف اصلی فیلم لوگان این بود که حس کردم ژانر ابر قهرمانی همه را در برگرفته و می‌خواستم تا جایی که می‌شد چیزی بسازم که از نظر فیزیکی و احساسی واقعی است. و این بیشتر به فورد در برابر فراری می‌خورد. می‌خواستم فیلم رالی ببینم که ماشین‌ها دیجیتالی نیستند و واقعا روی مسیر مسابقه هستیم. و نه تنها موقع مصاحبه مطبوعاتی می‌توانیم راجع بهش حرف بزنیم بلکه وقتی آن را روی پرده ببینید، تفاوت را احساس خواهید کرد.

این فیلم قطعا با فیلم جیسون بورن برای دیمون که با فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به ماشین غریبه نیست، متفاوت است.

حس این ماشین‌ها که با سرعت عبور می‌کنند چیزی است که مردم عاشقش هستند. فیلم‌برداری خیلی هیجان‌انگیز بود چون نیاز نبود از خیالاتمون استفاده کنیم و همه چیز اطرافمون اتفاق می‌افتادند.

فیلم Ford v Ferrari در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) اکران می‌شود.

منبع: EW

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.