Sony اعلام کرد که فیلم اقتباسی Uncharted را در دست ساخت دارد

27 May 2019 - 21:00

طبق گزارش‌ها شرکت Sony، یک فیلم اقتباسی از بازی Uncharted با هنرنمائی ستاره‌ای همچون تام هالند (Tom Holland) در نقش ناتان درک (Nathan Drake) را در دست ساخت دارد. البته هنوز همه چیز روشن نیست، اما این خبر حداقل تایید می‌کند که این فیلم در حال پیشرفت است و ما به زودی از آن اطلاعات بیشتری خواهیم شنید. متاسفانه اخبار جدیدتری درباره‌ی فیلم به دستمان نرسیده است، اما به دنبال معرفی PlayStation Productions خبرها چندین برابر شد. بسیار جالب است که PlayStation Productions کمک می‌کند تا تعدادی از بازی‌های ویدیویی سونی، به سینما بیایند و علاوه بر این فیلم، the division مشغول ساخت یک سریال تلویزیونی از Twisted Metal نیز است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 درمورد فیلم Uncharted، ما چیز زیادی نمی‌دانیم. تنها چیزی که می‌دانیم این است که نسخه‌ی Uncharted: Golden Abyss از این بازی که در حقیقت، این فیلم یک بازسازی از آن است، درباره‌ی یک ستاره‌ی جوان به‌نام ناتان درک است و قرار است تام هالند نقش او را بازی کند، که به دنبال ثروت و جواهرات است. سازنده‌ی این فیلم دن ترچتنبرگ (Dan Trachtenberg) است.

بر اساس گزارشی که در اوایل امسال منتشر  گردید، ستارگانی مثل کریس همسورث (Chris Hemsworth)، متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)، کریس پرین (Chris Prine) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) برای بازی در نقش مربی ناتان درک در نظر گرفته شدند. البته این خبر مربوط به ماه مارس بوده، بنابراین احتمال دارد که دقیق نباشد.

کسی نمی‌داند چه زمانی قرار است تولید فیلم آغاز گردد، و شرکت سونی هنوز تاریخ دقیقی برای تولید و فیلم‌برداری، مشخص نکرده است. اما اگر این فیلم در حال پیشرفت و  در دست ساخت باشد، به نظر می‌رسد که زمان شروع تولید، امسال است. البته همانطور که می‌دانید فیلم Uncharted از موانع و مشکلات زیادی رنج می‌برد و خوشبختانه سونی یک تیم اختصاصی و فوق‌العاده برای تولید فیلم دارد پس جای نگرانی نیست!

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    این ترجمه چرا اینقدر ماشینی و پر اشتباهه؟ من خیلی وقته سایت رو ندیدم (اصلا نمی دونستم اسمش عوض شده) ولی قبلا ترجمه هاش خیلی خوب بود.