اکران دنباله A Quiet Place به تعویق افتاد

27 May 2019 - 14:00

طبق منابع خبری، تاریخ اکران دنباله بسیار مورد انتظار فیلم ترسناک موفق A Quiet Place به کارگردانی جان کرازینسکی (John Krasinski) از ۲۰ مارس (اول فروردین) به ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) تغییر یافته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دنباله به نویسندگی جان کرازینسکی، ادامه داستان خانواده ابوت در آخرالزمان موجودات خارجی است که امیلی بلانت (Emily Blunt)، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) و نوا جوپ (Noah Jupe) برای ایفای مجدد نقش‌شان بازگشته‌اند و سیلیان مورفی (Cillian Murphy) نیز به بازیگران این دنباله پیوسته است.

برخلاف برنامه‌های ابتدایی که برای دنباله این فیلم وجود داشت تا دنبال‌رو خانواده ابوت در فیلم اصلی نباشد، گویا داستان این دنباله برنامه‌های دیگری را با برگشت سه بازیگر فیلم اصلی، دارد.

سایت خبری هالیوود ریپورتر قبلا گزارش کرده بود که تنها علت بازگشت بازیگران اصلی ، بزرگترین شدن پروژه است چون فیلم اول تنها ۱۷ میلیون دلار بودجه داشت و ۳۴۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. سیموندز و جوپ گزینه‌های کم خرج‌تری برای استودیو هستند اما بلانت بازیگر گران‌تری است. بلانت سری قبلی را بخاطر همسرش بازی کرده بود و شاید این‌بار هم از دستمزدش صرف‌نظر کند.

فیلم A Quiet Place را مایکل بی (Michael Bay) و شریکان او در Platinum Dunes، اندرو فورم (Andrew Form) و برد فولر (Brad Fuller) تولید می‌کنند و فیلم‌نامه را برایان وودز (Bryan Woods) و اسکات بک (Scott Beck) نوشته‌اند که کرازینسکی بازنویسی کرده است.
قرار است این فیلم ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اکران شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.