تولید فیلم The Ballad of Richard Jewell به استودیوی برادران وارنر سپرده شد

27 May 2019 - 18:00

تولید فیلم بیوگرافی The Ballad of Richard Jewell «تصنیف ریچارد جول» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) که از پنج سال پیش در حال توسعه بوده، از استودیوی فاکس به استودیوی برادران وارنر سپرده شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم براساس مقاله‌ی American Nightmare: The Ballad of Richard Jewell «کابوس آمریکایی: تصنیف ریچارد جول» نوشته‌ی ماری برنر داستان واقعی یک نگهبان امنیتی بیگناه را دنبال می‌کند که حین بمبگذاری در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا جان انسان‌های زیادی را نجات داد اما بعدا خودش متهم به انجام این بمبگذاری شد. اریک رابرت رودلف در سال ۲۰۰۵ به انجام این جنایت و چندین بمبگذاری دیگر اعتراف کرد.

این پروژه از چندین سال پیش در حال توسعه بوده و قبلا قرار بود جونا هیل (Jonah Hil) نقش جول را در آن بازی کند. لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) هم قرار بود نقش وکیلی را بازی کند که وقتی رسانه‌ها به جول برچسب تروریست بودن زدند به او کمک کرد. هیچکدام از این دو نفر قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشند، اما به عنوان تهیه‌کننده با این پروژه همکاری دارند.

پس از تصاحب فاکس توسط دیزنی، این استودیو فیلم‌های فاکس که به نظرش در باکس آفیس به موفقیت نخواهند رسید را از جدول اکران خارج کرده، اما به جای اینکه پروژه‌ی جول را کنسل کند، این فیلم را به سمت استودیوی رقیبش یعنی برادران وارنر هدایت کرده است. استودیوی برادران وارنر معمولا وظیفه‌ی تولید و انتشار فیلم‌های ایستوود چه به عنوان بازیگر چه به عنوان کارگردان را برعهده داشته است.

این فیلم توسط ایستوود، دی‌کاپریو، هیل، جنیفر داویسون کیلوران (Jennifer Davisson Killoran) و کوین میشر (Kevin Misher) تهیه می‌شود و تولید آن از تابستان آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.