خریداری حق پخش فیلم‌های Atlantics و I Lost My Body توسط نتفلیکس

28 May 2019 - 12:30

نتفلیکس حق پخش جهانی فیلم‌های Atlantics «آتلانتیکس» و I Lost My Body «من بدنم را از دست دادم» که در جشنواره فیلم کن جزو برندگان بودند را خریداری کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Atlantics اولین تجربه کارگردانی متی دیوپ (Mati Diop) جایزه بزرگ جشنواره کن را از آن خود کرد و انیمیشن I Lost My Body اولین تجربه کارگردانی جرمی کلپین (Jeremy Clapin) برنده جایزه منتقدان شد و همچنین جایزه بزرگ نسپرسو را بین ۷ فیلم بلند و ۱۰ فیلم کوتاه به دست آورد.

فیلم Atlantics درباره‌ی کارگران ساختمانی در حال ساخت یک برج پیشرفته است، که چندین ماه حقوق آن‌ها پرداخت نشده، و تصمیم می‌گیرند برای داشتن آینده‌ای بهتر از طریق اقیانوس از کشور فرار کنند. دیوپ نویسندگی فیلم را همراه با الیویر دیمانجل (Olivier Demangel) برعهده داشته و ماما سانه (Mama Sane)، آمادو امبو (Amadou Mbow) و ایبراهیما ترائوره (Ibrahima Traore) بازیگران فیلم هستند.

انیمیشن I Lost My Body درباره‌ی یک دست قطع شده است که به دنبال صاحب خودش می‌گردد. کلپین نویسندگی این انیمیشن را همراه با گیوم لوران (Guillaume Laurant) برعهده داشته و حکیم فاریس (Hakim Faris)، ویکتور دوبوا (Victoire Du Bois) و پاتریک داسومساو (Patrick d’Assumcao) صداپیشگان این انیمیشن هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.