الا پرنل به بازیگران فیلم Army of the Dead اضافه شد

29 May 2019 - 18:00

طبق گزارشی که خبرگزاری TheWrap به انتشار آن پرداخته است، زک اسنایدر (Zack Snyder) به تازگی الا پرنل (Ella Purnell) بازیگر سریال تلویزیونی Sweetbitter را به بازیگران فیلم Army of the Dead اضافه کرده است. وی قرار است نقش دختر دیو باستیستا (Dave Bautista) را در این پروژه بازی کند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان به آنا دلا رگیورا (Ana De La Reguera) بازیگران سریال Goliath، تئو راس (Theo Rossi) بازیگر سریال Sons of Anarchy و هوما قوریشی (Huma Qureshi) بازیگر فیلم Kaala اشاره کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از دیگر افتخارات پرنل در تلویزیون و سینما می‌توان فیلم‌های Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children، Maleficent،  و سریال Sweetbitter را نام برد.

این فیلم توسط خود زک اسنایدر طراحی شده‌است و نویسندگان آن جابی هرولد (Joby Harold) و شیدی هاتن (Shay Hatten) هستند. داستان آن، مردی را دنبال می‌کند که برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است، روایت می‌کند.

زک اسنایدر از سال ۲۰۰۷ مشغول کار روی فیلم است، و این فیلم در استودیوی Warner Bros توسعه یافته است و اکنون پروژه در حال پیشرفت در نتفلیکس است. بودجه‌ی فیلم بدون هیچ هزینه‌ی اضافه‌ای بین ۷۰ تا ۹۰ میلیون دلار گزارش شده است.

زک اسنایدر در کنار همسرش دبورا اسنایدر (Deborah Snyder) برای The Stone Quarry و در کنار ولسی کولار (Wesley Collar) به تولید فیلم می‌پردازند. آندره نورمن (Andrew Norman) و اوری مارمو (Ori Marmu) بر این پروژه نظارت دارند. شروع تصویر برداری‌های اصلی برای جولای امسال برنامه‌ریزی شده است.

آخرین کار اسنایدر در فیلم‌های با محوریت خون آشام، Dawn of the Dead در سال ۲۰۰۴ بوده است، که ستارگان آن فیلم هم سارا پالی (Sarah Polley)، وینگ رامس (Ving Rhames) و میچل کلی (Michael Kelly) بودند. وی همچنان نزدیک به کتاب‌های کامیک ماند، و سازنده‌ی فیلم‌هایی مثل Watchmen، Man of Steel و Batman V Superman: Dawn of Justice گردید. همچنین وی سازنده‌ی فیلم Sucker Punch نیز بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.