نقش‌آفرینی جک وایتهال و داربی کمپ در فیلم اقتباسی Clifford, the Big Red Dog

29 May 2019 - 15:30

داربی کمپ (Darby Camp): بازیگر خوش آتیه سریال Big Little Lies (دروغ‌های بزرگ کوچک) در نقش دختر ریز ویتراسپون (Reeze Witherspoon) و جک وایتهال (Jack Whitehall): کمدین بریتانیایی، برای بازی در کنار سگ‌ها،  به فیلم Clifford, the Big Red Dog (کلیفورد، سگ گنده قرمز) ملحق می‌شوند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این کودک هنرپیشه (داربی کمپ) که در فیلم ترسناک جدید Nos4A2 از شبکه AMC نیز حضور دارد، در نقش اول Clifford, the Big Red Dog ظاهر می‌شود. و وایتهال هم نقش اول بزرگسال را دارد. این فیلم که محصول کمپانی پارامونت (Paramount) است، به اقتباس از سری کتاب‌های کلاسیک کودکان ساخته می‌شود.

والت بکر (Walt Becker) این پروژه را که فیلم‌برداری اش ماه آینده در نیویورک کلید می‌خورد کارگردانی می‌کند. و جوردن کرنر (Jordan Kerner)،  و لول لاچز (Lole Lucchese) از طرف کمپانی Scholastic Entertainment از تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

این سری کتاب‌های کلاسیک، نوشته نورمن بریدول (Norman Bridwell)، مشکلات و بدبیاری های یک سگ قرمز غول‌پیکر و صاحبش، دختری به نام امیلی الیزابت را روایت می‌کند. در فیلم می‌بینیم که امیلی (با بازی کمپ) همان‌طور که در تلاش است تا خود را با خانه و مدرسه تطبیق دهد، توله سگ قرمز کوچکی را پیدا می‌کند که از قضا بهترین دوست او می‌شود. وقتی کلیفورد به طرزی جادویی دستخوش جهش و شتابی در رشد خود می‌شود، و به یک سگ غول پیکر تبدیل می‌شود، و توجه یک کمپانی ژنتیک را به خود جلب می‌کند؛ امیلی و عمویش، کیسی (با بازی وایتهال)، مجبور می‌شوند همان‌طور که در حال فرار از این سر نیویورک به آن سر نیویورک هستند، با نیروهای حرص و طمع نیز مبارزه کنند. در طول مسیر کلیفورد بر زندگی تمام افراد دور و برش تأثیر می‌گذارد و به امیلی و عمویش هم معنی حقیقی پذیرش و عشق بی قید و شرط را یاد می‌دهد.

تیمی از نویسندگان از قبیل جی چریک (Jay Scherick)، دیوید ران (David Ronn)، آنی مامولو (Annie Mumolo) و استان چروین (Stan Chervin) فیلم‌نامه این پروژه را نوشته‌اند.

کمپ اخیراً در فیلم موفق The Christmas Chronichles (خاطرات کریسمس) از شبکه نتفلیکس در کنار کورت راشل (Kurt Russell) به ایفای نقش پرداخته است. و باز هم او را در همان نقش چلو مکنزی در کنار ویتراسپون و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در فصل دوم‌ سریال Big Little Lies که در ۹ام ژوئن اکران می‌شود خواهیم دید. در Nos4A2 نیز در مقابل زاکاری کوینتو (Zachary Quinto) نقش‌آفرینی کرده است، که یکشنبه شب برای نخستین بار به روی آنتن می‌رود.

وایتهال به عنوان یک استندآپ کمدین و با بازی در کمدی بریتانیایی Fresh Meat (گوشت تازه) و Bad Education (تربیت بد) بسیار معروف می‌باشد. به‌علاوه در The Nutcraker and the Four Realms (زاغ خال دار و چهار قلمرو) نیز بازی کرده است، و در آینده نیز شاهد حضورش در Jungle Cruise (جنگل گردی) در کنار دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلونت (Emily Blunt) خواهیم بود. فیلم Jungle Cruise محصول دیزنی است که در جولای ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.