پوستر فیلم The Goldfinch از داستان یک زندگی دزدیده شده حکایت می‌کند

29 May 2019 - 17:11

کمپانی فاندانگو (Fandango) پوستر جدیدی از فیلم The Goldfinch (سهره)، به اقتباس از کتاب برنده جایزه Pulitzer نوشته دونا تارت (Donna Tartt)، را منتشر کرده است که داستان یک زندگی دزدیده شده را بازگو می‌کند. شما می‌توانید این پوستر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

درام The Goldfinch را برنده جایزه BAFTA: جان کراولی (John Crowley) کارگردانی می‌کند، و بازیگرانی از چندین نسل هم چون آنسل الگورت (Ansel Elgort) به عنوان بازیگر نقش اول در نقش تئو دکر و برنده جایزه اسکار: نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش خانوم باربور در آن به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

نینا جکوبسون (Nina Jacobson) و برد سیمپسون (Brad Simpson) و کمپانی فیلم‌سازی شان: Color Force از تهیه‌کنندگان پروژه هستند. ماری جو وینکلر-ایوفردا (Mari Jo Winkler-Ioffreda) و سو کرول (Sue Kroll) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. و نامزد اسکار: پیتر استراگان (Peter Straughan) فیلم‌نامه فیلم را بر اساس کتابی از دونا تارت به رشته تحریر درآورده است. این کتاب به مدت ۳۰ هفته جزء پرفروش‌های نیویورک تایمز بود.

تئودور دکر یا همان تئو سیزده ساله بود که مادرش را طی یک بمب‌گذاری در موزه هنری پایتخت از دست می‌دهد. این فاجعه غم‌انگیز مسیر زندگی او را عوض می‌کند و او را به سفر پرشوری از اندوه و گناه، دگرگونی و رستگاری، و حتی عشق می‌کشاند. اما در خلال تمام این‌ها، او از همان روز وحشتناک اثر ملموسی از امید را در خود زنده نگه می دارد … و آن منبع امید، نقاشی پرنده کوچکی است که به نشیمنگاه خود زنجیر شده است، نقاشی یک سهره.

در این فیلم اوکز فاگلی (Oakes Fagley) در نقش تئوی جوان، آنرین بارنارد (Anneurin Barnard) در نقش بوریس، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) در نقش بوریس جوان، سارا پاولسون (Sarah Paulson) در نقش ایکساندرا، لوک ویلسون (Luke Wilson) در نقش لاری، و جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش هوبی حضور دارند.

بازیگران اصلی فیلم عبارت‌اند از: آشلی کامینگز (Ashleigh Cummings) در نقش پیپ، ویلا فیتزگرالد (Willa Fitzgerald) در نقش کیتسی باربور، آیمی لارنس (Aimee Laurence) در نقش پیپای جوان، دنیس اوهر (Denis O’Hare) در نقش لوسیوس ریو، پیتر جکوبسون (Peter Jacobson) در نقش آقای سیلور، لوک کلینتانک (Luke Kleintank) در نقش پلات باربور، جوی اسلاتنیک (Joey Slotnick) در نقش دیو، رابرت جوی (Robert Joy) در نقش ولتی، و ریان فوست (Ryan Foust) در نقش اندی.

تیم خلاق پشت صحنه نیز عبارت‌اند از: مدیر تصویربرداری: روگر دیکینز (Roger Deakins)، طراح تولید: کی. کی. بارت (K. K. Barrett)، طراح لباس: کاسیا والیکا مایمون (Kasia Walicka Maimone)، و ادیتور: کلی دیکسون (Kelley Dixon).

این فیلم که ۱۳ام سپتامبر ۲۰۱۹ اکران می‌گردد، محصول کمپانی Warner Bros. Pictures و هم‌چنین کمپانی Amazon Studios، کمپانی Color Force Production، و کمپانی John Crowley Film می‌باشد. و توسط کمپانی Warner Bros Pictures هم در سراسر جهان توزیع می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.