نسخه الکترونیکی نغمه یخ و آتش شامل گزیده‌ای از «بادهای زمستان» خواهد بود

30 September 2016 - 19:00

در این چند ساله گذشته، طرفداران سری کتاب‌های نغمه یخ و آتش جورج آر. آر. مارتین علاوه بر تحسین این سری کتاب‌ها، امیدوارند هر چه زودتر ششمین کتاب این مجموعه به صورت رسمی عرضه شود. کتابی که مدت زیادی است که توسط نویسنده مشهور این سری در حال نگارش است. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  در ابتدا قرار بود ششمین کتاب این مجموعه که با نام «بادهای زمستان» شناخته می‌شود، قبل از پخش فصل ششم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شود؛ اما به دلیل حجم و محتوای بالای کتاب و سرعت کند جورج آر. آر. مارتین در نگارش، قصل ششم سریال را مدتی قبل و زودتر از عرضه کامل کتاب ششم مشاهده کردیم. این به آن معناست که در حال حاضر، سریال از کتاب پیشی گرفته است. علاوه بر استقبال زیادی که از کتاب ششم این سری خواهد شد، این احتمال وجود دارد که بار دیگر خط داستانی برخی شخصیت‌ها در کتاب جلوتر از سریال دنبال شود.

در حالی که تاریخ انتشار کتاب ششم مجموعه نغمه یخ و آتش همچنان مشخص نیست و مارتین در حال کار بر روی آن است، در این مدت قرار است چیزهای جالبی درباره این سری منتشر شوند. یکی از این چیزهای جالب، انتشار نسخه چاپی مصور جدیدی از کتاب‌های این مجموعه در ماه آینده است. این نسخه دارای تصاویری با شکوه خواهد بود و نشان دهنده تصور مارتین از شخصیت‌ها و محیط‌های داستان است.

دیگر محصول جالبی که به زودی در رابطه با این سری خواهیم دید، یک نسخه دیجیتالی پیشرفته، بهبود یافته و تعاملی از کتاب‌های این مجموعه است که به صورت انحصاری از طریق Apple’s iBooks قابل تهیه خواهد بود. این نسخه، کار خود را با اولین کتاب این سری از همین امروز شروع کرده است. نسخه دیجیتالی پیشرفته این مجموعه، راهی آموزنده و همه‌جانبه برای کسب تجربه و درک مناسب از رمان‌های جورج آر. آر. مارتین است. در آغاز هر فصل، نقشه‌ای از مکانی که داستان در آن روایت می‌شود و موقعیت دقیق شخصیتی که آن‌ فصل را روایت می‌کند، وجود دارد. همچنین با انتخاب آیکنی با نماد تاج پادشاهی، می‌توانید حاشیه‌نویسی‌های مورد تایید مارتین را هم مشاهده کنید. در کنار همه این‌ها، با فعال کردن گزینه‌ای می‌توانید از قابلیت کتاب صوتی استفاده کنید که در آن متن کتاب توسط روی دوتریس (Roy Dotrice) خوانده خواهد شد. در ضمائم، می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی را درباره خاندان‌های بزرگ، شخصیت‌ها، خط زمانی داستان، شجره‌نامه خانواده‌های بزرگ و تقریباً هر اطلاعاتی که نیاز دارید، مشاهده کنید.

در تصاویر پایین می‌توانید به این نسخه دیجیتالی پیشرفته و کاور جدید آن که با آبرنگ طراحی شده است، نگاهی بیاندازید.

game-of-thrones-enhanced-edition-interior-2

game-of-thrones-enhanced-edition-interior

game-of-thrones-enhanced-edition-cover

clash-of-kings-enhanced-edition-cover

storm-of-swords-enhanced-edition-cover

feast-for-crows-enhanced-edition-cover

dance-with-dragons-enhanced-edition-cover

یکی از نکات جالب درباره نسخه دیجیتالی پیشرفته کتاب‌های نغمه یخ و آتش این است که گزیده‌ای از فصل‌های منتشر شده از کتاب ششم این مجموعه در آن قرار خواهد داشت. متاسفانه، فصل جدیدی از کتاب ششم در این نسخه وجود نخواهد داشت و این گزیده فقط مربوط به فصل‌هایی که در گذشته مارتین منتشر کرده است، خواهد بود. در هر صورت، مزیت جالبی برای این نسخه به حساب می‌آید و طرفدارانی که فصل‌های منتشر شده از کتاب ششم را مطالعه نکرده‌اند، اکنون می‌توانند در قالب نسخه دیجیتالی این کار را انجام دهند.

نسخه دیجیتالی پیشرفته کتاب‌ها بازی تاج و تخت هم‌اکنون با قیمت ۸٫۹۹ دلار در دسترس است. نسخه پیشرفته دیجیتالی دیگر کتاب‌های نغمه یخ و آتش در ماه‌های آینده عرضه خواهند شد.

مدتی قبل شایعه منتشر شد که ادعا می‌کرد یک نبرد بزرگ دیگر در فصل هفتم سریال وجود خواهد داشت. فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد. برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به گیم آو ترونز با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.