اولین تصاویر انیمیشن Onward: کریس پرت و تام هالند در نقش دو برادر!

30 May 2019 - 14:00

اولین تصاویر انیمشین Onward «به پیش» ‌محصول مشترک دیزنی (Disney) و پیکسار (Pixar) با صداپیشگی تام هالند (Tom Holland) و کریس پرت (Chris Pratt) منتشر شد. به عقیده‌ی بسیاری از مخاطبان، پیکسار سازنده‌ی تعداد زیادی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ سینما بوده است. این استودیو در سال‌های ابتدایی ایده‌های اریجینال خیلی خوبی را به اجرا درآورد، اما طی چند سال اخیر تصمیم به ساختن دنباله‌ی فیلم‌های قبلی خودش گرفته است. این حرکت باعث تولید فرنچایز Cars «ماشین‌ها»، Finding Dory «در جستجوی دوری»، Incredibles 2 «شگفت‌انگیزان ۲» و به زودی Toy Story 4 «داستان اسباب‌بازی ۴» شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از اینکه وودی و باز آخرین ماجراجویی خود را رقم بزنند، محصول بعدی پیکسار انیمیشن ماجراجویانه و فانتزی Onward به کارگردانی دن اسکنلون (Dan Scanlon) خواهد بود. هنوز جزئیات زیادی از داستان این انیمیشن مشخص نیست، اما پیکسار سال گذشته تایید کرد این انیمیشن اوایل سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. علاوه بر این، پیکسار اعلام کرد بازیگران دنیای سینمایی مارول یعنی تام هالند و کریس پرت، در کنار جولیا لوئی درایفوس (Julia Louis-Dreyfus) و اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) صداپیشگان این انیمیشن هستند.

حالا کمتر از یکسال تا اکران، دو تصویر از Onward منتشر شده است. در این تصاویر دو برادر با صداپیشگی هالند و پرت، و همچنین مادرشان با صداپیشگی لوئی درایفوس را می‌بینیم. این تصاویر نشانگر طراحی شخصیت‌ها به صورت الف (elf) است و اینکه چطور پیکسار دنیای فانتزی را با دنیای واقعی ترکیب کرده است. داستان انیمیشن Onward درباره‌ی دو برادر الف نوجوان است که ماموریتی فوق‌العاده برای پیدا کردن جادو را آغاز می‌کنند.

ترکیب عناصر فانتزی مثل اژدها و الف با طراحی‌های سنتی مثل ماشین‌ها، لباس‌های انسانی و طراحی دکوراسیون خانه‌ها باعث شده Onward سبک خاص خودش را داشته باشد. همچنین این انیمیشن از نظر سبک بصری کاملا در راستای کارهای قبلی پیکسار قرار دارد، پس قطعا طرفداران این استودیو را راضی خواهد کرد. چیزی که تصاویر به ما نشان نمی‌دهند طرز برخورد این دو برادر با یکدیگر و شخصیت‌پردازی آن‌هاست، اما اسکنلون برخی از ویژگی‌های شخصیتی آن‌ها را افشا کرده است. برای شخصیت برادر کوچکتر با صداپیشگی هالند، هدف این بود که کسی را پیدا کنند تا بتواند خجالتی بودن، دست‌وپا چلفتی بودن و شیرین و بامزه بودن را داشته باشد که هالند همه‌ی این‌ها را در خودش دارد، در حالی برادر بزرگتر با صداپیشگی پرت قرار است شخصیتی رام‌نشدنی و یاغی و در عین حال جذاب باشد.

هنوز مشخص نیست آیا Onward موفق شده این شخصیت‌پردازی‌ها را به خوبی به نمایش بگذارد یا خیر. اسکنلون گفته امیدوار است مخاطبان هنگام تماشای این فیلم به شدت بخندند و همچنین شدیدا به گریه بیفتند. حالا که اولین تصاویر این انیمیشن منتشر شده، احتمال اینکه به زودی شاهد تریلر آن باشیم خیلی زیاد است. شاید اکران Toy Story 4 بهترین زمان برای تبلیغ انیمیشن Onward باشد تا دیزنی و پیکسار به واسطه‌ی محبوبیت فرنچایز Toy Story بتوانند مخاطبان زیادی را برای تماشای اثر بعدی خود جذب کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.