تصاویر جدید Jungle Cruise: بازگشت دواین جانسون و امیلی بلانت برای فیلمبرداری‌های مجدد

30 May 2019 - 14:30

در تصاویر جدیدی که از فیلم موردانتظار Jungle Cruise «جانگل کروز» منتشر شده‌اند، شاهد بازگشت دواین جانسون (Dwayne Johnson) و امیلی بلانت (Emily Blunt) برای فیلمبرداری‌های مجدد هستیم. سال‌هاست جانگل کروز یکی از جذاب‌ترین پارک‌های دیزنی‌لند بوده است و حالا در این فیلم داستان آن روایت خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جانگل کروز که در سال ۱۹۵۵ افتتاح شده، شامل سفری با قایق از میان یک فضای جنگلی مرموز است، که با یک راهنمای شوخ‌طبع و مقدار زیادی هیولا و خزندگان انیماتوری همراه شده است. حالا که دیزنی (Disney) چند سالی است تصمیم گرفته انیمیشن‌های کلاسیک خودش را به صورت لایو اکشن بازسازی کند، به نظر می‌آید بهترین زمان برای ساخت فیلم لایو اکشنی درباره‌ی قدیمی‌ترین بخش دیزنی‌لند باشد. زمان زیادی طول کشید تا فیلم Jungle Cruise وارد فاز تولید شود، اما حالا با حضور جانسون و بلانت به نظر می‌آید تولید این فیلم خیلی خوب در حال پیشرفت است.

با اینکه تولید Jungle Cruise در سپتامبر ۲۰۱۸ به پایان رسید، اما جانسون و بلانت بار دیگر برای انجام فیلمبرداری‌های مجدد به این پروژه برگشته‌اند. هیرام گارسیا (Hiram Garcia) تهیه‌کننده‌ی Jungle Cruise سه تصویر از این فیلم منتشر کرده که حداقل دوتای آن‌ها نشان می‌دهند احتمالا تمرکز این فیلمبرداری‌های مجدد روی قایق ملوان فرانک با بازی جانسون باشد.

فیلم Jungle Cruise داستان ماجراجویی لیلی (با بازی بلانت) و برادرش مک‌گرگور (با بازی جک وایتهال (Jack Whitehall)) در جستجوی درختی مرموز در آمریکای جنوبی را دنبال می‌کند که قابلیت شفادهی دارد. پس از اینکه آن‌ها موفق می‌شوند فرانک و قایقش را برای این سفر استخدام کنند، این سه نفر سفری را از طریق رودخانه به سمت جنگل آغاز می‌کنند، در حالی که توسط شخصیت‌های منفی داستان با بازی ادگار رامیرز (Edgar Ramirez) و جسی پلمونز (Jesse Plemons) تعقیب می‌شوند.

نمی‌توان مشکلاتی که حین تولید Jungle Cruise به وجود آمده را دلیلی برای بد بودن این فیلم در نظر گرفت. انجام فیلمبرداری‌های مجدد در سینمای امروزی کاملا عادی شده و بسیاری از فیلم‌های موفق متحمل چنین مسائلی شده‌اند. به هر حال باید تا تابستان سال ۲۰۲۰ صبر کنیم تا ببینیم سرنوشت این فیلم چه می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.