انتخاب اولیویا کولمن و آنتونی هاپکینز برای بازی در درام The Father توسط کمپانی لیون استیج

30 May 2019 - 15:00

کمپانی لیون استیج (Lionstage) حق ساخت فیلم سینمایی The Father (پدر) برای انگلستان را به دست آورده است. این فیلم به اقتباس از نمایش‌نامه فلوریان زلر (Florian Zeller) ساخته می‌شود که تا به حال برنده جوایز متعددی شده است، و اولیویا کولمن (Olivia Colman) و آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در این درام، هاپکینز نقش مرد بدجنس و بسیار مستقلی را ایفا می‌کند که هرچه سنش بالاتر می‌رود از پذیرفتن تمام کمک‌های دخترش، آن (با بازی کولمن)، امتناع می‌کند. این درام هم‌اکنون در لندن در حال ساخت می باشد و مارک گاتیس (Mark Gatiss)، ایموگن پوتز (Imogen Poots)، روفوز سول (Rufus Sewell)، و اولیویا ویلیامز (Olivia Williams) جزو تیم بازیگران آن هستند.

زلر این فیلم اقتباسی را بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش و کریستوفر همپتون (christopher Hampton) کارگردانی می کند.

مدیر کمپانی Lionstage: زیگی کاماسا (Zygi Kamasa) در این‌باره گفت:

این داستانی هست که همه را درگیر می‌کند و من فکر می‌کنم گفتن این نکته مهم باشد که فلوریان برای به تصویر کشیدن این داستان از بهترین‌ها استفاده کرده است. ما به طور ویژه‌ای خوشحالیم زیرا دیوید پارفیت (David Parfitt) که تهیه‌کننده فعالی هست نیز جزء این تیم خلاق میباشد، کسی که در آینده با پروژه Red John (جان قرمز) دوباره با وی همکاری خواهیم کرد، و اخیراً هم با او در پروژه Fighting With My Family (جنگیدن با خانواده‌ام) که جزء پرفروش‌های باکس‌آفیس بود نیز کار کرده‌ایم.

کمپانی Embankment Films تهیه‌کننده اجرایی فیلم The Father است و فروش فیلم در سراسر جهان به‌جز فرانسه را نیز بر عهده دارد. کمپانی CAA و UTA برای فروش فیلم در آمریکا نیز همکاری خواهند کرد. امور مالی فیلم نیز بر عهده کمپانی‌های Elarof Fund و Film 4 است و کمپانی‌های Viewfinder و Embankment Films هم برنامه‌ریزی‌های مالی را انجام می‌دهند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.