بازگشت جوئل کینامن به فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان

30 May 2019 - 17:00

جوئل کینامن (Joel Kinnaman) قرار است در فیلم The Suicide Squad «جوخه انتحار» به کارگردانی جیمز گان (James Gunn) دوباره در نقش سابق خودش حضور داشته باشد. کینامن در فیلم Suicide Squad محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) نقش سرهنگ ریک فلگ رهبر گروه X – تیمی از مجرمان گرد هم آمده توسط دولت برای نجات دنیا – را بازی می‌کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کینامن سوئدی طی دهه ۲۰۰۰ میلادی رزومه‌ی خوبی در سوئد برای خودش کسب کرد. او در سال ۲۰۱۱ با فیلم The Girl with the Dragon Tattoo «دختری با خالکوبی اژدها» ساخته‌ی دیوید فینچر (David Fincher) خودش را به همگان معرفی کرد. او در همان سال، در سریال The Killing «کشتار» که چهار فصل از آن ساخته شد با میری انوس (Mireille Enos) همبازی بود. در بازسازی RoboCop «پلیس آهنی» در سال ۲۰۱۴ کینامن نقش اصلی را بازی کرد و خودش را به عنوان گزینه‌ی مناسبی برای نقش ریک فلگ در Suicide Squad معرفی کرد. کینامن در سال‌های اخیر با نقش‌های مهمی در سریال‌های House of Cards «خانه پوشالی» و Altered Carbon «کربن تغییریافته» محصول نتفلیکس به تلویزیون برگشت. او به تازگی در سریال Hanna «هانا» براساس فیلم Hanna محصول سال ۲۰۱۱ دوباره همبازی انوس شده است.

کینامن به تازگی در حساب اینستاگرام خودش تایید کرد در فیلم The Suicide Squad دوباره نقش ریک فلگ را بازی خواهد کرد. در حالی که جزئیاتی از داستان فیلم مشخص نیست، اما طی چند هفته‌ی گذشته شاهد اخبار زیادی درباره‌ی این فیلم موردانتظار بوده‌ایم. در ماه ژانویه خبری مبنی بر این منتشر شد که گان قرار است کارگردانی The Suicide Squad را با حضور شخصیت‌های جدید برعهده داشته باشد. او قبلا از کارگردانی فیلم ابرقهرمانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 «نگهبانان کهکشان ۳» محصول مارول کنار گذاشته شده بود، اما پس از مدتی دوباره برای ساخت آن پروژه استخدام شد.

در فیلم The Suicide Squad دوباره شاهد حضور مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین، وایولا دیویس (Viola Davis) در نقش آماندا والر و جی کورتنی (Jai Courtney) در نقش کاپیتان بومرنگ خواهیم بود. بازیگران دیگری از جمله ادریس البا (Idris Elba) و چند بازیگر دیگر در نقش‌های جدید به این پروژه اضافه خواهند شد.

فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) ‌اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.