فیلمبرداری‌های مجدد The New Mutants اسپین‌آف X-Men امسال انجام می‌شوند

30 May 2019 - 17:30

سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) تهیه‌کننده‎ی فرنچایز X-Men «مردان ایکس» می‌گوید فیلمبرداری‌های مجدد The New Mutants «جهش یافته‌های جدید» تا چند ماه آینده انجام خواهند گرفت. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جاش بون (Josh Boone)، اسپین‌آف X-Men بوده و داستان گروهی از جهش یافته‌های نوجوان را دنبال می‌کند که در یک ساختمان مرموز گیر افتاده‌اند. بون رویکرد اصلی خودش نسبت به The New Mutants را یک فیلم ترسناک تمام عیار شبیه The Shining «درخشش» و Nightmare on Elm Street «کابوس در خیابان الم» توصیف کرده بود. اما در نهایت مجبور شده فیلمی بسازد که بیشتر در راستای دیگر فیلم‌های فرنچایز X-Men قرار بگیرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود، مخاطبان واکنش خوبی نسبت به تیزر اولیه‌ی فیلم که سال ۲۰۱۷ منتشر شد داشتند، که باعث شد این فیلم برای تمرکز بیشتر روی عناصر ژانر وحشت دوباره تدوین شود. در نتیجه، استودیو دستور انجام فیلمبرداری‌های مجدد را صادر کرد تا فیلم به رویکرد اولیه‌ی بون نزدیک‌تر شود که این باعث شد تاریخ اکران فیلم از آوریل ۲۰۱۸ به فوریه ۲۰۱۹ و سپس به اوت ۲۰۱۹ تغییر کند. البته این قبل از تصاحب کمپانی فاکس توسط دیزنی بود، که باعث شد سرنوشت فیلم The New Mutants در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

پس از آن اوضاع برای این فیلم کاملا تغییر کرد. دیزنی ماه گذشته تاریخ اکران فیلم را به آوریل ۲۰۲۰ موکول کرد و حالا کینبرگ که فعلا در حال تبلیغ فیلم جدیدش X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: دارک فینیکس» است، اخبار جدیدی درباره‌ی فیلمبرداری‌های مجدد The New Mutants منتشر کرده است. کینبرگ در مصاحبه‌ای تایید کرد فیلمبرداری‌های مجدد قرار است به زودی انجام شوند:

مارول در برنامه‌ریزی فیلم‌های خودش و فیلمبرداری‌های مجدد آن‌ها خیلی هوشمندانه عمل می‌کند، اما ما به باهوشی آن‌ها نیستیم. برای ما کار خیلی سختی است تا تمام این بازیگران را دوباره دور هم جمع کنیم تا فیلمبرداری‌های مجدد را انجام دهیم.

کینبرگ در ادامه گفته تمام بازیگران The New Mutants در حال بازی در سریال‌های تلویزیونی هستند، که باعث شده دور هم جمع کردن آن‌ها کار خیلی سختی باشد. برای مثال، میسی ویلیامز (Maisie Williams) در حال بازی و تبلیغ فصل هشتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» بوده است. دیگر بازیگران مثل چارلی هیتون (Charlie Heaton)، بلو هانت (Blu Hunt) و هنری زاگا (Henry Zaga) به تازگی در پروژه‌هایی مثل فصل سوم Stranger Things «چیزهای عجیب» تا مینی‌سریال Looking for Alaska «در جستجوی آلاسکا» حضور داشته‌اند. حتی آنیا تیلور جوی (Anya-Taylor Joy) به تازگی در فیلم Glass «شیشه» و سریال The Dark Crystal: Age of Resistance «کریستال تاریک: عصر ایستادگی» بازی کرده است.

به هر حال، کینبرگ تایید کرده فیلمبرداری‌های مجدد The New Mutants بالاخره قرار است انجام شوند. این خبر دلگرم کننده‌ای است، مخصوصا با توجه به اینکه دیزنی و فاکس می‌توانستند به راحتی فیلمبرداری‌های مجدد را کنسل کرده و فیلم را به همین شکلی که هست منتشر کنند. پس از این همه تاخیر، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند استودیو همین کار را انجام دهد. در نهایت امیدواریم The New Mutants ارزش این همه وقت و کار اضافی را داشته باشد.

فیلم The New Mutants در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.