پیوستن تام کینگ نویسنده‌ی کامیک بوکی به فیلم New Gods محصول DC

30 May 2019 - 18:00

تام کینگ (Tom King) نویسنده‌ی کامیک بوکی برای نویسندگی فیلم کامیک بوکی New Gods «خدایان جدید» با ایوا دوورنی (Ava DuVernay) همکاری خواهد کرد. این فیلم براساس کامیک‌های دی‌سی (DC) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دوورنی از طریق حساب توئیتر خودش اعلام کرد تام کینگ در نوشتن فیلمنامه‌ی New Gods با او همکاری خواهد کرد. ارتباط کینگ با افسانه‌ی New Gods کاملا مشهود است: سری کامیک بوکی Mister Miracle «آقای معجزه» به نویسندگی او و تصویرگری میچ گردز (Mitch Gerads) احیای یکی از چهار عضو سری کامیک بوکی Fourth World «دنیای چهارم» بود.

کامیک بوک‌های Fourth World درباره‌ی کشمکش بین دو سیاره‌ی بیگانه (فضایی) به نام نیو جنسیس و آپوکولیپس هستند، که وقتی دارک‌سید فرمانروای آپوکولیپس متوجه می‌شود کلید از بین بردن آزادی، آن‌سوی دنیا در ذهن انسان‌های خاصی وجود دارد، این نبرد به زمین کشیده می‌شود. این افسانه یکی از آثار جک کربی (Jack Kirby) بود که قبل از آن در خلق Captain America «کاپیتان آمریکا»، Avengers «انتقام‌جویان»، X-Men «مردان ایکس»، Hulk «هالک»، Iron Man «مرد آهنی»، Ant-Man «مرد مورچه‌ای» و Thor «ثور» با مارول همکاری داشت.

سری Mister Miracle که شامل خدایان جدیدی می‌شد و داستان را نسبت به سری اولیه‌ی کربی گسترش داد، طی ۱۲ کامیک بوکی که منتشر کرد جوایز بسیاری را به دست آورد.

ماه مارس ۲۰۱۸ بود که دوورنی برای کارگردانی فیلم New Gods انتخاب شد. این شاید انتخاب غیرمنتظره‌ای برای کارگردان فیلم Selma «سلما» به نظر بیاید، اما او قبل از اینکه برای کارگردانی این پروژه انتخاب شود اعلام کرده بود Big Barda «بیگ باردا» ابرقهرمان موردعلاقه‌ی اوست.

باردا – یکی از زنان جنگجویی که آموزش دیده‌ تا برای دارک‌سید دشمن خدایان جدید بجنگد – یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کامیک بوکی سری Fourth World است. او همچنین نقش مهمی در سری کامیک بوکی Mister Miracle نوشته‌ی کینگ داشته است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.