تولید فصل اول سریال The Witcher محصول نتفلیکس به پایان رسید

31 May 2019 - 09:00

لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) شورانر سریال The Witcher «ویچر» اعلام کرد تولید فصل اول این سریال اقتباسی با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت ریویایی به پایان رسیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

علاوه بر کویل فریا آلن (Freya Allan) بازیگر ۱۷ ساله در نقش سیری، آنیا شالوترا (Anya Chalotra) در نقش ینفر، جودی می (Jodhi May) در نقش ملکه کالانته، میمی اندیوینی (Mimi Ndiweni) در نقش جادوگر تازه‌کار فرینجیلا، تریکا ویلسون رید (Therica Wilson-Read) در نقش سابرینا، میلی بریدی (Millie Brady) در نقش شاهزاده‌ی منفور رنفری، آدام لی‌وای (Adam Levy) در نقش کاهن ماوس‌سک در این سریال حضور دارند.

سریال The Witcher براساس رمان فانتزی پرفروشی به همین نام، داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده است. گرالت ریویایی یک شکارچی هیولای تنها، برای پیدا کردن جایگاه خودش در دنیایی تلاش می‌کند که در آن مردم از هیولاها بدجنس‌تر هستند. اما وقتی سرنوشت، او را به سمت جادوگری قدرتمند، و شاهزاده‌ای جوان با رازی مخفی هدایت می‌کند، این سه نفر باید راهی برای هدایت اقلیم پیدا کنند.

سریال The Witcher نتفلیکس براساس داستان‌های کوتاه و رمان‌های نوشته شده توسط آندژی ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) ساخته می‌شود که همچنین باعث خلق سری بازی‌هایی ویدیویی و سری کامیک بوکی Witcher شده بود.

اشمیت هیسریچ که تهیه کننده اجرایی و شورانر این سریال است، بیشتر برای همکاری در سریال‌های The Defenders «مدافعان»، Daredevil «دردویل» و Power «قدرت» شناخته می‌شود.

هشت اپیزود سریال The Witcher سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش خواهند شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.