تولید سریال پیش‌درآمد Game of Thrones با نام کاری Bloodmoon آغاز خواهد شد

31 May 2019 - 14:00

فیلمبرداری سریال پیش‌درآمد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» قرار است از ماه ژوئن آغاز شود، و حالا اعلام شده این سریال با نام Bloodmoon «ماه خونی» کار تولید خود را آغاز می‌کند. البته هنوز عنوان رسمی این سریال مشخص نشده، اما چون وقایع آن حدود ۸۰۰۰ سال قبل از نبرد پنج پادشاهی روایت می‌شود، به صورت غیررسمی آن را The Long Night «شب طولانی» هم می‌نامند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گروه بازیگران این سریال شامل نائومی واتس (Naomi Watts)، جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse)، میراندا ریچاردسون (Miranda Richardson)، جیمی کمپل باور (Jamie Campbell Bower)، توبی رگبو (Toby Regbo)، جورجی هنلی (Georgie Henley)، الکس شارپ (Alex Sharp)، نائومی آکی (Naomi Ackie)، مارکوییس رودریگز (Marquis Rodriguez)، جان سیمز (John Simms)، ریچارد مک‌کیب (Richard McCabe)، جان هفرنان (John Heffernan) و دیکسی ایگریچ (Dixie Egerickx) می‌شود. جرج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) نویسنده‌ی Game of Thrones ایده‌ی این داستان را داده و جین گلدمن (Jane Goldman) شورانر سریال خواهد بود.

عنوان کاری Bloodmoon کاملا برای پیش‌درآمد Game of Thrones مناسب است، چون خون نقش مهمی در این سریال داشته، اما طرفداران نباید از روی این عنوان تئوری‌هایی بسازند. عنوان‌های کاری برای این طراحی می‌شوند تا برای پروسه‌ی تولید بی‌ضرر باشند و توجهات اضافی را به پروژه جلب نکنند، بنابراین معمولا هیچ ربطی به داستان فیلم یا سریال ندارند. برای مثال، فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با عنوان کاری Summer of George «تابستان جرج» – نام یکی از اپیزودهای سریال Seinfeld «ساینفیلد» – تولید شد.

چون داستان این پیش‌درآمد چندین هزار سال قبل از داستان سریال اصلی روایت می‌شود، قرار نیست در آن شاهد حضور هیچکدام از بازیگران Game of Thrones باشیم، البته ممکن است دوباره شاه شب را در این سریال ببینیم. این پیش‌درآمد هزاران سال قبل از حکمرانی تارگرین‌ها روایت شده و در آن شاهد چشم‌انداز متفاوتی از وستروس و اسوس خواهیم بود. براساس خلاصه داستان رسمی، این سریال داستان نزول دنیا از عصر طلایی قهرمانان به تاریک‌ترین دوران خودش را روایت می‌کند – مخصوصا شب طولانی، جایی که وایت واکرها به سمت جنوب حرکت کرده و وحشت و تاریکی را گسترش دادند. این سریال همچنین قرار است منشأ اصلی خلق وایت واکرها، رازهای شرق و افسانه‌ی استارک‌ها را آشکار کند.

انتظار برای این سریال جدید بسیار بالاست، مخصوصا حالا که Game of Thrones به پایان رسیده، اما چون فیلمبرداری آن هنوز آغاز نشده، طرفداران باید حداقل تا سال ۲۰۲۱ منتظر پخش آن بمانند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.