ملیسا مک‌کارتی، تیفانی هیدیش و الیزابت موس در تریلر The Kitchen عضو مافیا می‌شوند

31 May 2019 - 13:30

اولین تریلر فیلم برادران وارنر، The Kitchen، دیروز منتشر شد. این درام جنایی درباره سه زن خانه‌دار نیویورک سیتی در سال ۱۹۷۰ است که بعد از دستگیر شدن شوهرانشان توسط اف‌بی‌آی تبدیل به گانگسترهای ایرلندی می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، تیفانی هیدیش (Tiffany Haddish) و الیزابت موس (Elisabeth Moss) سه زن خانه‌داری هستند که عضو گنگ خلافکاران می‌شوند درحالیکه دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson)، بیل کمپ (Bill Camp)، مارگو مارتیندیل (Margo Martindale)، کامن (Common)، بریان دارکی جیمز (Brian d’Arcy James) و جیمز بج دیل (James Badge Dale) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این تریلر با صحنه Hell’s Kitchen در سال ۱۹۷۸ آغاز می‌شود. به دنبال نمایش صحنه سریعی از یک قتل، این تریلر مخاطب را با کتی برنان (با بازی مک‌کارتی) آشنا می‌کند. این مادر دو بچه وقتی به او گفته می‌شود کارفرمایان او را به دلیل اینکه یک مادر است، استخدام نمی‌کنند، به سختی مخارجش را تامین می‌کند.

کتی خیلی زود با رابی اوکارول (با بازی هیدیش) و کلر والش (با بازی موس) که همگی با مسئولیت‌های سنگین مالی بعد از دستگیری شوهران‌شان بخاطر مشارکت در یک تیم خلافکار، آشنا می‌شود.

درحالیکه شوهران این زن‌ها، ۲۴ ماه از محکومیت‌شان باقی مانده، رهبران گنگ ایرلندی به این زنان این اطمینان را می‌دهند که حالا که شوهرانشان پشت میله‌ها هستند، از آن‌ها مراقبت می‌شود.

این زنان در حالیکه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند، تصمیم می‌گیرند کنترل همه چیز را خودشان به دست بگیرند. کتی می‌گوید: آن‌ها همیشه به ما گفتند که ما هیچ کاری جز بچه به دنیا آوردن نمی‌توانیم انجام بدهیم. وقتی کتی این را می‌گوید که حس می‌کند شوهرش معنی خانواده داشتن را فراموش کرده، رابی اینگونه پاسخ می‌دهد: پس یادشون می‌آریم خانواده چیه.

با آغاز به کار زنان و مشارکت‌شان در فعالیت‌های خلافکارانه، قسمت‌های مختلفی را شاهد هستیم: تجارت پول با اعضای گنگ.

بعدا کلر درباره گانگستر شدن به آدم‌کش همسایه‌اش، گابریل (با بازی گلیسون) اینگونه می‌گوید: نمی‌خوام تو اینکارو بکنی، می‌خوام یادم بدی خودم چطوری انجامش بدم.

این زنان خیلی زود در همسایگی‌شان قدرتمند می‌شوند و ثابت می‌کنند که قادر به هرکاری که شوهرانشان می‌کرده، هستند. کتی می‌گوید: محض اطلاع‌تون، از این به بعد ما اینجا رو می‌گردونیم.

این تریلر با صحنه شمردن پول در آپارتمانی توسط این زنان به پایان می‌رسد. کتی می‌گوید: خدای من، دوباره حساب‌اش از دستم در رفت.

فیلم The Kitchen در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.