نتفلیکس حق ساخت فیلم The Power of the Dog با بازی بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس را خریداری کرد

31 May 2019 - 15:00

نتفلیکس حق ساخت فیلم وسترن The Power of the Dog (قدرت سگ) با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) را به دست آورده است. این فیلم را کارگردان برنده جایزه اسکار: جین کامپیون (Jane Campion) کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه که به اقتباس از رمان توماس سویج (Thomas Savage) (سال ۱۹۶۷) می‌باشد، پایان سال وارد فاز پیش‌تولیدخود می‌شود. و داستان مالک حسود مزرعه مونتانا (با بازی کامبربچ) را روایت می‌کند که سعی دارد برادرش و رابطه جدیدش با شریک کاری‌اش را تخریب کند.

قرارداد این فیلم در Marche du Film در کن بسته شد، جایی‌که Cross City Films، بخش فروش See-Saw Films، این فیلم را فروخت.

کمپانی See-Saw، کمپانی Big Shell Films Production، کمپانی Max Films، و کمپانی فیلم‌سازی کامپیون: Shingle Brightstar، از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. کمپانی BBC Films نیز از پروسه تولید این پروژه حمایت می‌کند.

ایمایل شرمن (Emile Sherman) و ایان کانینگ (Iain Canning) از طرف کمپانی See-Saw Films بر سرمایه‌گذاری و تأمین بودجه پروژه نظارت دارند.

فیلم The Power of the Dog در سال ۲۰۲۱ در شبکه نتفلیکس و در سینماها اکران خواهد شد. و کمپانی Transmission Films نیز به انتشار فیلم در سینماهای استرالیا و نیوزلند می‌پردازد.

پاول هاستینگز (Paul Hastings) و کمپانی See-Saw قرارداد این فیلم را به حمایت از فیلم‌سازان منظور کرده‌اند.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.