خبر رسمی: رابرت پتینسون رسما بتمن جدید شد

31 May 2019 - 21:06

اوایل این ماه، خبری مبنی بر مذاکره بازیگر ۳۳ ساله انگلیسی مجموعه فیلم‌های Twilight، رابرت پتینسون (Robert Pattinson) برای بازی نقش بروس وین/بتمن در فیلم The Batman به کارگردانی و نویسندگی مت ریوز (Matt Reeves) منتشر شد. حالا به گزارش سایت خبری ددلاین، کمپانی برادران وارنر پیوستن پتینسون با این فیلم را که اولین سری از سه‌گانه جدیدی است، تایید کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر گزینه مورد نظر برای بازی این نقش نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) بازیگر انگلیسی فیلم‌های Tolkien و Dark Phoenix بود. گرچه استودیو هر دو بازیگر را دوست داشت، اما ریوز، پتینسون را ترجیح داد که امسال در جشنواره کن فیلم The Lighthouse را داشت که اواخر امسال اکران می‌شود و به زودی در فیلم Tenet کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، فیلم‌ساز قبلی بتمن، ظاهر می‌شود.

فیلم ریوز بتمن جوان را نشان می‌دهد، برای همین بن افلک (Ben Affleck) از بازی در این فیلم کنار رفت.

پتینسون از زمان بازی در مجموعه فیلم‌های Twilight، از فیلم‌های بلاک‌باستر دور ماند. او در فیلم‌های Maps To Start, Queen Of The Desert, Life, The Lost City Of Z و Good Time بازی کرده است. اخیرا پتینسون در فیلم علمی‌تخیلی و ترسناک High Life ایفای نقش کرده که امسال اکران می‌شود.

در حال حاضر قرار است بتمن ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ روی پرده برود. با مشخص شدن نقش اصلی فیلم، دیگر بازیگران نیز باید اعلام شوند. ورایتی اعلام کرده که پیش تولید فیلم امسال تابستان آغاز می‌گردد.

نظر شما چیست؟ آیا رابرت پتینسون گزینه خوبی بعنوان بتمن بعدی هست؟

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.