پیوستن ماتیاس چونارتز و لوکا مارینلی به تریلر اکشن The Old Guard

1 June 2019 - 15:30

ماتیاس چونارتز (Matthias Schoenaerts) و لوکا مارینلی (Luca Marinelli) به تیم بازیگران تریلر اکشن The Old Guard (گارد قدیمی) با بازی چارلیز ترون (Charlize Theron) پیوستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

جینا پرینس-بیثوود (Gina Prince-Bythewood) این پروژه  که محصول کمپانی‌های Netflix و Skydance می‌باشد را کارگردانی می‌کند. کیکی لاین (Kiki Layne) و ماروان کنزاری (Marwan Kenzari) از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

داستان The Old Guard در مورد گروه کوچکی از سربازان است که زنی به نام اندی (با بازی ترون) آن‌ها را فرماندهی می‌کند. آن‌ها به طور غیر قابل توضیحی فناناپذیر هستند و سال‌هاست که به عنوان مزدور فعالیت کرده‌اند. این گروه با ویژگی عجیب نامیرایی طولانی مدتشان شوکه می‌شوند وقتی همان زمان که از وجود فرد جدیدی به نام گرگ راکیمورتال (با بازی لاین) با خبر می‌شوند، نیز متوجه می‌شوند که یک سازمان شرور از عملیات فناناپذیرشان در حال فیلم گرفتن می‌باشد.

چگونگی شخصیت‌پردازی ماتیاس و لوکا مشخص نیست اما معلوم است که آن‌ها بخشی از گروه سربازان مزدور نامیرا هستند.

دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg)، دان گرانگر (Don Granger)، مارک ایوانس (Marc Evans)، ترون، بث کانو (Beth Kono)، و ای. جی. دیکس (A. J. Dix) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

استان ولودکاوسکی (Stan Wlodkowski) و گرگ روکا (Greg Rucka) تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه اند. فیلم The Old Guard برگرفته از کمیکی نوشته روکا است که توسط لیندرو فرناندز (Leandro Fernandez) تصویرگری شده است. فیلم‌نامه پروژه را نیز روکا و پرینس-بیثوود با هم نوشته‌اند.

چونارتز تا به حال در درام‌های اروپایی Rust and Bone (زنگار و استخوان)، Far From the Madding Crowd (به دور از جمعیت دیوانه)، و The Danish (دانمارکی) بازی کرده است. در تریلر جاسوسی Red Sparrow (گنجشک قرمز) نیز در مقابل جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) ظاهر شده است، و اخیراً هم در درام فرانسوی The Mustang (اسب وحشی) نقش‌آفرینی کرده است.

مارینلی نیز با بازی در درام ابرقهرمانی ایتالیایی They Call Me Jeeg (آن‌ها مرا جیگ می‌نامند) به شهرت بسیاری نائل گشته است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.