پیوستن کیلی هاوز و آن دوود به فیلم اقتباسی Rebecca محصول کمپانی Working Title

1 June 2019 - 16:30

چهار بازیگر دیگر به تیم بازیگران فیلم اقتباسی جدید بن ویتلی (Ben Wheatley)، محصول کمپانی Working Title، اضافه شدند. این فیلم به اقتباس از رمان کلاسیک گاتیک Rebecca (ربه‌کا) (سال ۱۹۳۸) اثر دافنه دوموریه (Daphne Du Maurier) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

علاوه بر سام رایلی (Sam Riley) و بن کرامپتون (Ben Crompton)، نامزد جایزه BAFTA و ستاره فیلم موفق Bodyguard (بادیگارد): کیلی هاوز (Keeley Hawes) و برنده جایزه امی و ستاره فیلم Handmaid’s Tale (قصه پیشخدمت): آن دوود (Ann Dowd) نیز به تیم بازیگران اضافه شدند.

فیلم‌نامه‌ای که جین گلدمن (Jane Goldman) به اقتباس از این کتاب کلاسیک نوشته است روایت‌گر داستان زن جوانی است که تازه ازدواج کرده است. او در بازدید از عمارت خانوادگی باشکوه شوهرش در ساحلی دلگیر در انگلستان، خود را در مبارزه با سایه زن مرحوم اول شوهرش- ربکای اسرار آمیز- می‌یابد، زنی که یادگارهایش هم‌چنان در همه جای خانه به چشم می‌خورد. نیرا پارک (Nira Park) به همراه اریک فلنر (Eric Fellner) و تیم بوان (Tim Bevan) از طرف کمپانی Working Title از تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

تولید این پروژه در ماه ژوئن در انگلستان و فرانسه کلید می‌خورد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.