بری جنکینز فیلمی براساس زندگی الوین ایلی را کارگردانی می‌کند

3 June 2019 - 22:00

بری جنکینز (Barry Jenkins) کارگردانی فیلم بدون عنوانی را برای فاکس سرچ‌لایت برعهده خواهد گرفت که براساس زندگی الوین ایلی (Alvin Ailey)، یکی از هنرمندان رقص قرن ۲۰ است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو Searchlight اوایل امسال قراردادی با سالن رقص آمریکایی آلوین ایلی امضا کرد که همکاری کامل با این سازمان خواهد داشت و حق و حقوق این فیلم را تضمین می‌کند. این شامل حق استفاده از بیوگرافی Alvin Ailey: A Life In Dance نوشته جنیفر دانینگ (Jennifer Dunning) است. فاکس سرچ‌لایت و تولید کنندگان فیلم با رابرت بتل (Robert Battle) کارگردان هنری و جودیث جیمیسون (Judith Jamison) این داستان را ساخته و فیلم‌برداری‌ می‌کنند.

روی کار آمدن جنکینز برای این استودیو، یک کودتا است. این فیلم‌ساز، برنده اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای فیلم Moonlight شد که او را نامزد بهترین کارگردان کرد. اخیرا او نامزد بهترین فیلم‌نامه اقتباسی برای فیلم If Beale Street Could Talk شده که کارگردان‌اش نیز بوده است. او به تازگی فیلم‌نامه Twelve, the Angel Manuel Soto را نوشته که اقتباسی از مستند Twelve O’clock Boys است.

جولیان بریس (Julian Breece) فیلم‌نامه را می‌نویسد و جودی کینبرگ (Judy Kinberg)، ادل رومانسکی (Adele Romanski)، ریچل کوهن (Rachel Cohen) و آلیشیا کیز (Alicia Keys) این فیلم را تولید می‌کنند.

این فیلم محصول مشترک AK Worldwide Media, iDeal Partners و PASTEL است. جنکینز به همراه جانا ادلبام (Jana Edelbaum) و سوزان لوییز (Susan Lewis) تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.