تریلر جدید فیلم گی‌یرمو دل تورو، Scary Stories to Tell in the Dark منتشر شد

4 June 2019 - 09:00

اگر کتابی در یک خانه ترسناک و چندش‌آور پیدا کردید، برش ندارید. این یکی از پیام‌های تریلر جدید فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark، اقتباس سری کتاب‌های کلاسیک به همین نام و ساخت گی‌یرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم سال ۱۹۶۸ در Mill Valley را نشان می‌دهد، جایی‌که خانواده بلوز سال‌ها آنجا زندگی کرده‌اند. دختر جوانی به اسم سارا با ورود به عمارت بلوز در ابتدای شهر، زندگی شکنجه‌آور خود را به داستان ترسناکی تبدیل می‌کند و کتابی از داستان‌هایی است که برای گروهی از نوجوانانی که خانه او را کشف می‌کنند، تبدیل به واقعیت می‌شود.

مجموعه کتاب‌های Scary Stories سال ۱۹۸۱ توسط الوین شوارتز (Alvin Schwartz) و استفان گامل (Stephen Gammell) نوشته شدند و تصورات دل تورو را در دوران نوجوانی تحت‌الشعاع خود قرار دادند.

او حالا توانسته این داستان‌ها را به کمک آندره اووردال (André Øverdal) به واقعیت تبدیل کند و ناتالی گانزهورن (Natalie Ganzhorn)، گابریل راش (Gabriel Rush)، آستن ابرامز (Austin Abrams)، آستن زاجور (Austin Zajur)، مایکل گارزا (Michael Garza) و زویی کالتی (Zoe Colletti) بازیگران این فیلم هستند.

دل تورو در ماه مارس درباره تریلر جدید فیلم گفته بود و اعلام داشت که حق ساخت فیلم این کتاب را در اواخر دهه ۹۰ خریداری کرده، هرچند زمان مناسب برای ساخت آن پیش نیامده بود.

وضع مالی‌ام خیلی خراب بود. اما ولخرج بودم و حق ساخت فیلم این کتاب را خریدم و همین هم باعث شد با مشکلات مالی شدیدی روبرو بشوم. نمی‌توانم خرید این کتاب را توجیه کنم اما باید این کار را می‌کردم، چون کتاب مورد علاقه جوانی‌ام بود.

این فیلم کلکسیونی از داستان‌های جداگانه نیست بلکه روایت منسجمی دارد.

استودیوهای CBS Films، لاینزگیت و eOne این فیلم را ۹ اوت (۱۸ مرداد) راهی سینماها می‌کنند.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.