نتفلیکس سریال Dead to Me را برای فصل دوم تمدید کرد

5 June 2019 - 09:00

نتفلیکس (Netflix) سریال Dead to Me را برای فصل دوم تمدید کرد. فصل اول این سریال موفق ساخته شده توسط لیز فلدمن (Liz Feldman) ماه گذشته پخش شد. تیم مستعد تهیه‌کنندگان اجرایی سریال شامل جسیکا البام (Jessica Elbaum)، ویل فرل (Will Ferrell)، آدام مک‌کی (Adam McKay) و کریستی اسمیت (Christie Smith) می‌شود. این سریال که یک کمدی تراژدی است، موضوعات فقدان، سوگواری و بخشش را به روشی بامزه، تاریک و عجیب بررسی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در سریال Dead to Me کریستینا اپل‌گیت (Christina Applegate) و لیندا کاردلینی (Linda Cardellini) نقش جن و جودی را بازی می‌کنند – دو زنی که پس از کشته شدن همسر جن در یک تصادف رانندگی در گروه حمایتی با یکدیگر ملاقات می‌کنند. این دو با وجود اختلاف‌هایشان – جن زنی جاه‌طلب و منظم و جودی زنی آزاد و خیال‌پرداز – رفاقتی جالب با یکدیگر برقرار می‌کنند، اما جودی رازی دارد که دوستی آن‌ها را تهدید می‌کند. فصل اول این سریال شامل پیچش‌های داستانی زیادی بود و با نقطه اوجی به پایان رسید که عطش طرفداران را برای فصل دوم بیشتر کرد.

خوشبختانه طرفداران Dead to Me می‌توانند در فصل دوم شاهد ادامه‌ی ماجرا باشند، چون نتفلیکس این سریال محبوب را برای فصل دوم تمدید کرده است. اپل‌گیت و کاردلینی برای فصل دوم برمی‌گردند و فلدمن قرار است شورانر و تهیه‌کننده اجرایی فصل دوم باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.