فیلم The Lion King: اولین صدای منتشرشده از بیانسه در نقش نالا

5 June 2019 - 21:30

بیانسه (Beyonce) از نقش خودش در فیلم لایو اکشن The Lion King «شیر شاه» رونمایی کرد. روز گذشته او در کانال یوتیوب خودش کلیپی ۳۰ ثانیه‌ای منتشر کرد که برای اولین بار در آن صدای او را در نقش نالا در این بازسازی محصول دیزنی می‌شنویم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این کلیپ نالا می‌گوید:

سیمبا، تو باید جایگاه خودت به عنوان پادشاه رو قبول کنی. ما به تو نیاز داریم. به خونه برگرد.

شکل و شمایل حیوانات این فیلم لایو اکشن ساخته‌ی جان فاورو (Jon Favreau) از مدت‌ها پیش در مرکز توجهات قرار گرفت، اما صدای صداپیشگان طی این مدت منتشر نشده بود.

صداپیشگان این فیلم شامل دونالد گلاور (Donald Glover) در نقش سیمبا، چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در نقش اسکار، جی‌دی مک‌کریری (JD McCrary) در نقش سیمبای جوان، شهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) در نقش نالای جوان، بیلی آیکنر (Billy Eichner) در نقش تیمون، ست روگن (Seth Rogen) در نقش پومبا و آلفری وودارد (Alfre Woodard) در نقش سرابی هستند.

از صدای جیمز ارل جونز (James Earl Jones) که در این فیلم دوباره مانند انیمیشن محصول ۱۹۹۴ صداپیشگی نقش موفاسا را برعهده دارد، برای روایت تریلرها استفاده شده است.

فیلم The Lion King جدیدترین بازسازی لایو اکشن دیزنی است. دیزنی به تازگی فیلم Aladdin «علاءالدین» را اکران کرده که تاکنون فروش جهانی ۴۴۰ میلیون دلاری داشته است. انیمیشن Lion King در سال ۱۹۹۴ فروش جهانی ۹۶۸ میلیون دلاری را تجربه کرد.

فیلم The Lion King در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.