تریلر فیلم درام روانشناختی Luce با بازی نائومی واتس منتشر شد

5 June 2019 - 23:00

استودیوی نئون تریلر فیلم Luce «لوس» به کارگردانی جولیوس اوناه (Julius Onah) را منتشر کرد. در این درام روانشناسانه بازیگرانی از جمله تیم راث (Tim Roth) و نائومی واتس (Naomi Watts) نقش زوجی را بازی می‌کنند که پسر جوانی اهل اریتره‌ی جنگ‌زده را به فرزندی قبول می‌کنند. ۱۰ سال بعد، پس آن‌ها به نام لوس (با بازی کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr)) به ورزشکاری موفق در دبیرستان تبدیل شده است. البته، وقتی معلم لوس (با بازی اکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer)) رازی درباره‌ی شاگرد نابغه‌اش افشا می‌کند، همه را وادار می‌کند به این فکر کنند که آیا لوس آن آدمی که نشان می‌دهد هست یا خیر. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Luce به کارگردانی اوناه براساس فیلمنامه‌ای که خودش همراه جی‌.سی لی (J.C. Lee) نوشته، اولین بار اوایل سال ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. این فیلم در آن‌جا با استقبال خوبی از طرف منتقدین روبرو شد و فورا توسط نئون خریداری شد تا در ماه اوت پیش‌رو اکران شود. حالا که تا تاریخ اکران فیلم فقط چند ماه باقی مانده، استودیوی نئون با انتشار یک تریلر بازاریابی برای این فیلم را آغاز کرده است.

در حالی که فیلم Cloverfield Paradox «پارادوکس کلوورفیلد» به کارگردانی گری در راضی کردن منتقدان موفق نبود، Luce از همین الان مورد توجه منتقدین قرار گرفته است. این فیلم قرار است در تاریخ ۲ اوت (۱۱ مرداد) با فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» رقابت کند، پس شاید به عنوان یک فیلم شخصیت‌محور شانس خوبی در برابر اسپین‌آف Fast & Furious با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) داشته باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.