پیوستن دو بازیگر جدید به فیلم Bill and Ted Face the Music در نقش دختران بیل و تد

6 June 2019 - 16:30

بریجت لاندی پین (Brigette Lundy-Paine) و سامارا ویوینگ (Samara Weaving) به فیلم Bill and Ted Face the Music سومین فیلم فرنچایز Bill & Ted با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) و الکس وینتر (Alex Winter) پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لاندی پین نقش بیلی لوگان دختر تد لوگان با بازی ریوز و ویوینگ نقش تیا پرستون دختر بیل پرستون با بازی وینتر را بازی خواهند کرد. این دو به پدرهای حالا میانسال خود می‌پیوندند، جایی که شخصی از آینده به آن‌ها هشدار می‌دهد فقط ترانه‌ی آن‌ها می‌تواند دنیا را نجات داده و توازن را به آن برگرداند. ویلیام سدلر (William Sadler) دیگر بازیگر اصلی این فیلم است.

دین پاریسوت (Dean Parisot) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از کریس متیسون (Chris Matheson) و اد سولومون (Ed Solomon) برعهده دارد. اسکات کروف (Scott Kroopf)، الکس لبوویچی (Alex Lebovici) و استیو پانس (Steve Ponce) تهیه‌کنندگان فیلم و استیون سودربرگ (Steven Soderbergh)، جان رایان (John Ryan)، اسکات فیشر (Scott Fischer) و جان سانتیلی (John Santilli) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

لاندی پین که در سریال Atypical نتفلیکس بازی می‌کند، به تازگی فیلمبرداری فیلم Fair and Balanced درباره رسوایی شبکه فاکس را به پایان رسانده و در فیلم The Glass Castle «قصر شیشه‌ای» با بازی وودی هارلسون (Woody Harrelson) و نائومی واتس (Naomi Watts) حضور داشته است.

ویوینگ به تازگی در سریال Picnic at Hanging Rock «پیک‌نیک در هنگینگ راک» محصول آمازون و فیلم Three Billboards Outside of Ebbing, Missouri «سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری» محصول فاکس بازی کرده است. او به تازگی بازی در فیلم Guns Akimbo را در کنار دنیل رادکلیف به پایان رسانده و فیلم Ready or Not با بازی او به زودی اکران می‌شود.

فیلم Bill & Ted Face the Music در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: ‌Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.