عجیب اما واقعی: سریال Swamp Thing پس از یک اپیزود کنسل شد

7 June 2019 - 09:00

در حالی که نقدهای مثبتی برای سریال Swamp Thing «سوامپ تینگ» محصول دی‌سی یونیورس (DC Universe) منتشر شده بود، این سریال پس از پخش یک اپیزود کنسل شد. دلیل این کنسلی رضایت نداشتن وارنرمدریا و رؤسای AT&T از بخش‌هایی از سریال بوده است. این شامل رضایت نداشتن از مسیری که داستان پیش گرفته، نقش‌آفرینی‌ها یا بودجه می‌شود. بازیگران و عوامل هم شب گذشته از این تصمیم باخبر شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البته ادامه‌ی این فصل توسط دی‌سی یونیورس پخش خواهد شد. جلوه‌های بصری سریال مخصوصا خود شخصیت موجود مردابی (سوامپ تینگ) تاکنون کاملا مورد رضایت طرفداران بوده‌، و بسیاری از مخاطبان از حال و هوای ترسناکی که سریال پیش گرفته بود راضی بودند. هنوز مشخص نیست دلیل اصلی این کنسلی چه بوده است، اما در صورت خبرهای جدید آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

در سریال Swamp Thing بازیگرانی از جمله درک میرز (Derek Mears)، اندی بین (Andy Bean)، کریستال رید (Crystal Reed)، ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen)، ماریا استن (Maria Sten)، ویل پاتون (Will Patton)، جنیفر بیلز (Jennifer Beals)، کوین دوراند (Kevin Durand)، سلنا اندوزی (Selena Anduze) و رابرت فورتوناتو (Robert Fortunato) حضور داشتند.

ادامه‌ی سریال Swamp Thing جمعه هر هفته پخش خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.