جانی دپ در فیلم Murder on the Orient Express بازی خواهد کرد

30 September 2016 - 23:00

با جدا شدن آنجلینا جولی (Angelina Jolie) از پروژه‌ی بازسازی فیلم Murder on the Orient Express، در روند ساخت فیلم اختلال ایجاد شد. در روز گذشته خبر پیوستن جانی دپ (Johnny Depp) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) به تیم بازیگری این فیلم منتشر شد و امروز نیز این خبر تایید شد؛ اما این دو، تنها بازیگران مشهوری نیستند که کمپانی ۲۰th Century Fox باید معرفی می‌کرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دیزی ریدلی (Daisy Ridley)، بازیگر فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: بیداری نیرو»، به همراه بازیگر افسانه، جودی دنچ (Judi Dench)، که فیلم جدید او، Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children «خانه‌ی خانم پریگرن برای کودکان عجیب»، فردا اکران خواهد شد نیز در فیلم Murder on the Orient Express بازی خواهند کرد. این چهار بازیگر سرشناس به کارگردان فیلم، کنیس برانا (Kenneth Branagh)، که نقش کارآگاه اصلی، هرکول پوآرو (Hercule Poirot)، بازی خواهد کرد؛ اضافه خواهند شد.

جانی دپ نقش رچت (Rachett)، دیزی ریدلی نقش مری دبنهام (Mary Debenham)، میشل فایفر نقش خانم هوبارد (Mrs. Hubbard) و جودی دنچ نیز نقش شاهزاده دراگومیروف (Princess Dragomiroff) را بازی خواهد کرد. قصد نداریم داستان برای کسانی که رمان اصلی یا نسخه‌ی اقتباس شده‌ی سینمایی آن را ندیده‌اند اسپویل کنیم، ولی اگر تغییری در داستان صورت نگرفته باشد یکی از این بازیگران در صحنه‌های زیادی حضور نخواهد داشت.

۹ec4d4f342373f829874d3ce8213d11faaa11d38

این چهار اسم برای هیجان زده کردن علاقمندان سینما کافی است و می‌تواند آن‌ها را مشتاق به دیدن فیلم Murder on the Orient Express کند؛ اما لیست بازیگران جدید تنها به این چهار بازیگر ختم نمی‌شود. لوسی بوینتون (Lucy Boynton) از فیلم Sing Street در نقش کنتس اندرینی (Countess Andrenyi)، تام بیتمن (Tom Bateman) از Da Vinci’s Demons «شیاطین داوینچی» در نقش بوچ (Bouc)،درک ژاکوبی (Derek Jacobi) از فیلم Gladiator «گلادیاتور» در نقش متسرمن (Masterman) بازی خواهند کرد. هنوز چند نقش بدون بازیگر وجود دارد، ولی تیم بازیگران اصلی به خوبی شکل گرفته است و کنیس برانا این گونه نظر خود را در مورد تیم بازیگران بیان می‌کند:

رمان‌ها و کتاب‌های آگاتا کریستی (Agatha Christie) مرموز هستند، قانع کننده و در عین حال نگران کننده. باعث افتخار و مباهات من است که با این گروه فوق‌العاده از بازیگران بر روی یک داستان از آگاتا کریستی کار کنم.

Murder on the Orient Express توسط آگاتا کریستی نوشته شده و در سال ۱۹۳۴ منتشر شد؛ بعد از گذشت تقریباً یک قرن از انتشار آن هنوز یکی از معروف‌ترین رمان‌های جنایی حساب می‌آید. اقتباس مختلفی از این کتاب در رسانه‌های مختلف ساخته شده است، ولی بدون شک معروف‌ترین آن فیلمی است که در سال ۱۹۷۴ ساخته شده است و آلبرت فینی (Albert Finney)، شان کانری (Sean Connery) و لورن باکال (Lauren Bacall) در آن بازی کردند.با نمایشنامه نوشته شده به وسیله‌ی مایکل گرین (Michael Green) فیلمبرداری Murder on the Orient Express در ماه نوامبر در لندن آغاز می‌شودف ولی هنوز فیلم هیچ تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.