همبازی شدن دونال لوگ و کیت والش در فیلم مستقل Sometime Other Than Now

7 June 2019 - 23:00

دونال لوگ (Donal Logue) و کیت والش (Kate Walsh) قرار است در فیلم درام مستقل Sometime Other Than Now «زمانی به جز الان» به نویسندگی و کارگردانی دیلان مک‌کورمیک (Dylan McCormick) با یکدیگر همبازی شوند. این فیلم به تهیه‌کنندگی مونولیث پیکچرز هم‌اکنون در نیویورک در حال فیلمبرداری است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان سم با بازی لوگ را دنبال می‌کند که وقتی موتورش در تصادفی ظاهری به درون اقیانوس آسیب می‌بیند در شهری کوچک در نیوانگلند گیر می‌افتد، جایی که در مسافرخانه‌ای به مدیریت کیت (با بازی والش) که شخصیتی شبیه سم دارد ساکن می‌شود. راز حضور سم در این شهر وقتی آشکار می‌شود که مشخص می‌شود دختر دورافتاده‌اش آدری (با بازی تریسته دان (Trieste Dunn)) در آن‌جا زندگی می‌کند، و سم از ۲۵ سال پیش او را ندیده است.

سم حین اینکه تلاش می‌کند فاصله بین دختربچه‌ای که خیلی وقت پیش او را رها کرده و زنی که بدون پدرش بزرگ شده را پر کند، متوجه می‌شود قابلیت برقراری ارتباط با دیگران را ندارد… تا اینکه عاشق کسی می‌شود که شخصیتی شبیه خودش دارد.

لوگ به تازگی بازی در نقش هاروی بولاک در فصل پنجم و پایانی Gotham «گاتهام» را به پایان رسانده است. والش بازیگر ثابت سریال Grey’s Anatomy «آناتومی گری» به تازگی در سریال The Umbrella Academy «آکادمی چتر» حضور داشته و به زودی در فیلم Honest Thief در کنار لیام نیسون (Liam Neeson) دیده خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.