کی کانون، کمدی ۷۹ers،محصول کمپانی لیون استیج، پوینت گری، و گاری سانچز را کارگردانی میکند

8 June 2019 - 15:00

کی کانون (Kay Cannon) کمدی ۷۹ers، با موضوع گنج یابی، محصول کمپانی لیون استیج (Lionstage)، پوینت گری (Point Grey)، و گاری سانچز (Gary Sanchez) را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این کمدی به روایت داستان دوستان از هم جداشده‌ای می‌پردازد که ۲۰ سال پیش در نوجوانی شروع به جست‌وجوی گنجی می‌کنند اما چون با هم‌دیگر هماهنگ و متحد نبودند، این جست‌وجو نیمه‌کاره می‌ماند. حالا پس از ۲۰ سال برای کامل کردن آن جست‌وجوی نیمه‌کاره مجبور می‌شوند دوباره پیش هم برگردند.

این داستان که در اصل اثر بن شوارتز (Ben Schwartz) می‌باشد را دیلان میر (Dylan Meyer) به صورت فیلم‌نامه می‌نویسد. ناظران بر پروسه‌ی تولید، از طرف کمپانی لیون استیج: متیو جانزن (Matthew Janzen) و بردی فوجیکاوا (Brady Fujikawa)، از طرف کمپانی پوینت گری: جاش فاگن (Josh Fagen)، و از طرف کمپانی گاری سانچز: کوین مسیک (Kevin Messick) می‌باشند.

رئیس کمپانی Lionstage Motion Picture Group: ناتان کاهان (Nathan Kahan) در این‌باره گفت:

کی در گنجاندن کاراکترها در درگیری‌ها و اختلافات موقعیتی فوق العاده است و برای کارگردانی این کمدی بازسازی شده و تمام و کمال، گزینه بسیار مناسبی است. من امیدوارم وقتی ساخت فیلم را به اتمام رساندیم، نتیجه برای بینندگان بزرگسال چیزی مانند فیلم Goonies از آب درآید. من از همان اول که فیلم‌نامه را خواندم، عاشق آن شدم. برای گروهی از هنرپیشگان این فیلم، نقش‌های بسیار جذابی وجود دارد؛ نقش دوستان از هم جداشده ای که ۳۰ سال تجربه و دانایی را اندوخته اند، اما با این وجود باید بر کوله‌باری از اختلافات سال‌های نوجوانی‌شان فائق آیند تا حالا که دوباره با هم متحد شده‌اند، بتوانند جست‌وجو برای آن گنج افسانه‌ای را که دهه‌های متمادی از انجام آن طفره رفته‌اند را به سرانجام برسانند.

نخستین فیلم سینمایی کانون، کمدی نوجوان پسند Blockers (بلاکرز)، محصول کمپانی Universal و Point Grey و Good Universe بود که به فروشی معادل ۹۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست پیدا کرد. این کمدی که نخستین اکران جهانی‌اش در جشنواره فیلم SXSW بود، جزو معدود کمدی‌های لایو-اکشن وقیحانه بود که پس از فیلم Bad Moms (مامان های بد) در سال ۲۰۱۶، معادل ۲۰ میلیون دلار فروش کرد.

فیلم‌نامه فرنچایز Pitch Perfect (پیچ پرفکت) که به فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان دست یافت، را نیز کانون نوشته است. وی نویسنده و کارگردان کمدی موزیکال جدید بازسازی شده Cinderella (سیندرلا) با بازی کامیلا کابلو (Camila Cabello)، محصول سونی پیکچرز (Sony Pictures) نیز می‌باشد. به علاوه او خالق و شورانر سریال Girlboss (رئیس دختر) از شبکه نتفلیکس، بر اساس کتاب اتوبیوگرافی پرفروش سوفیا آموروسو (Sophia Moruso) نیز می‌باشد. در پروژه این سریال بود که با شریک فعلیش، لاورن ماکینون (Laverne McKinnon) آشنا شد و با هم کمپانی فیلم‌سازی مشترکشان تحت عنوان K&L Productions را تأسیس کردند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.