بازیگران جدید Nine Days اعلام شدند

8 June 2019 - 23:30

وینستون دوک (Winston Duke)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و بیل اسکارشگورد (Bill Skargard) در درام علمی‌تخیلی Nine Days به کارگردانی ادسون اودا (Edson Oda) ایفای نقش می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دوک نقش مرد منزوی را در خانه غیرواقعی ایفا می‌کند که با کاندیدهای احتمالی مانند شخصیت‌های بیتز و اسکارشگورد مصاحبه می‌کند تا از علت بدنیا آمدنش لذت ببرد. Nine Days محصول Mandalay Pictures, Nowhere, Juniper Productions و Macro با همکاری The Space Program, Mansa Productions, Oak Street Pictures, 30WEST و Datari Turner Productions است.

این پروژه بازیگرانی همچون بندیکت وانگ (Benedict Wong) و دیوید رایدال (David Rysdahl) را در اختیار داشته و در استودیو Sundance ساخته می‌شود.

تولید فیلم امسال تابستان آغاز می‌گردد. کارگردان آن در بیانیه‌ای اظهار داشته:

از کار کردن با همچین بازیگران و تیم فوق‌العاده‌ای خوشحالم. از تمام حمایت‌هایی که شدم ممنونم. Nine Days داستان خیلی شخصی برای من است و بهتر از این تیم برای ساخت آن سراغ ندارم.

دوک در چند سریال تلویزیونی مانند Person of Interest قبل از بازی نقش ماباکو، رهبر قلمرو جنگجویان در Black Panther، ظاهر شده است. او اخیرا در فیلم ترسناک Us بازی کرده است.

بیتز در سریال Atlanta دونالد گلاور (Donald Glover) برای خودش اسم و رسم پیدا کرد و در فیلم‌هایی همچون دنباله Deadpool و فیلم Searchlight ایفای نقش کرد.

بیل نیز در فیلم It و Assassination Nation بازی کرد. CAA Media Finance و ۳۰WEST توزیع جهانی فیلم را برعهده دارند. جیسون مایکل برمن، مت-ماری کانگزود، لورا تانستال، متیو لیندر و داتاری ترنر فیلم را تولید می‌کنند.

چارلز دی کینگ، کیم راث، گاس دردوف، کلون آکیم، دوایت هاوارد، رنی فریگو، بث هابارد، ترور گراث، دوک، ویل رینور، میشل کریگ، پیرو فرسکوبالدی، کرولاین کانر، مارک جی. ماتیس، مارک سی. استیونز و لری وینبرگ تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.