دواین جانسون برای اولین بار در فیلم ابر قهرمانی بازی می‌‌کند

9 June 2019 - 11:38

کارگردان فیلم Jungle Cruise، جوم کالت-سرا (Jaume collet-Serra) و دواین جانسون (Dwayne Johnson) برای اولین حضور جانسون در یک فیلم ابر قهرمانی و دنیای کمیک همکاری می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

منابع خبری اعلام کرده‌اند که کالت-سرا در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم Black Adam با بازی جانسون است که براساس شخصیت کمیک دی‌سی است.

طبق گفته منابع داخلی، این فیلم اولویت استودیو نیو لاین به دنبال موفقیت Shazam! است و اولین حضور راک در دنیای ابر قهرمانی خواهد بود. کالت-سرا گزینه مناسب کارگردانی فیلم بعد از Jungle Cruise دیزنی بوده است.

جانسون به شدت تحت تاثیر حضور کالت-سرا در این پروژه بزرگ قرار گرفته و برایش جای تعجب داشت که چگونه او توانست از پروژه تاریکی وارد پروژه روشنی مانند این شود. با اتمام تولید Jungle Cruise اعلام نام او بعنوان کارگردان Black Adam کار آسان‌تری است.

کمپانی Flynn of FlynnPictureCo این فیلم را به همراه جانسون، دنی گارسیا و هیرام گارسیا از Seven Bucks Productions می‌سازد.

نیو لاین قصد داشت جانسون را در اولین فیلم شزم! بعنوان Black Adam معرفی کند اما تیم تولید سریعا تصمیم بر این گرفت تا این دو شخصیت را تفکیک کند و فیلم سولو (مستقل) Black Adam را بسازد.

شزم، شخصیت کمیک دی‌سی، همانند کاپیتان مارول، بُعد دیگری از پسری به نام بیلی باتسون است که می‌تواند با گفتن کلمه شزم تبدیل به ابر قهرمان شود و Black Adam انتقام‌گیر خبیث شزم است.

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.