باکس‌آفیس هفتگی: The Secret Life of Pets 2 و Dark Phoenix صدرنشین‌های بی‌رمق این هفته!

9 June 2019 - 23:00

مجموع فروش ۱۲ فیلم برتر آخر هفته با بیش از ۴۳٪ عملکردی همچون سال گذشته داشته و این یعنی به خلا هر سال افزوده شده اما اکران‌های جدید این هفته رقابت تنگاتنگی داشتند. فیلم The Secret Life of Pets 2 محصول یونیورسال و Illumination حتی نتوانست نیمی از افتتاحیه چند سال قبل فیلم اول را داشته باشد درحالیکه Dark Phoenix بدترین سری فرنچایز مردان ایکس معرفی شد و همان طور که پیش‌بینی می‌شد، پائین‌ترین افتتاحیه این فرنچایز را داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم The Secret Life of Pets 2 با مجموع فروش ۴۷.۱ میلیون دلار از ۴۵۶۱ سینما، صدرنشین باکس‌آفیس این هفته شد. عملکرد این فیلم کمتر از نیمی از فروش فیلم اصلی با ۱۰۴.۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۶ است که برای فیلم اصلی رکورددار ماند. با وجود امید استودیو به افتتاحیه ۵۰ میلیون دلاری، این فیلم کاملا پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد.

این فیلم امتیاز -A سینمااسکور را روز افتتاحیه از مخاطبین دریافت کرد، در حالیکه ۵۷ درصد مخاطبین‌اش زن و ۶۲ درصد از آن‌ها به همراه خانواده به تماشای فیلم نشسته بودند. از نظر آینده فیلمی، باید بگوییم که آن با افتتاحیه ۴۸.۴ میلیون دلاری Hotel Transylvania 2 و افتتاحیه ۴۷.۶ میلیون دلاری Kung Fu Panda 2 مقایسه می‌شود که هر دو ۱۶۵ میلیون دلار فروختند هرچند هیچ‌کدام در فصل تابستان اکران نشده بودند و همین آینده این فیلم را جالب می‌کند.

فیلم Pets 2 در بازار بین‌المللی دو هفته پیش اکران شد و این هفته در ۲۱ سینما از جمله هلند (۱.۷ میلیون دلار)، ویتنام (۱.۳ میلیون دلار)، ایتالیا (۱.۱ میلیون دلار) و تایوان (۸۰۰ هزار دلار) اکران گردید. در مجموع این فیلم توانست ۱۶ میلیون دلار این هفته بفروشد و به مجموع فروش بین‌المللی ۴۹ میلیون دلار دست یابد. بیشترین فروش متعلق به روسیه با ۱۷ میلیون دلار است و فیلم در تاریخ ۲۰ ژوئن در استرالیا، ۲۷ ژوئن در آلمان، ۲۷ ژوئن در برزیل، ۵ ژوئیه در چین، ۲۶ ژوئیه در ژاپن، ۳۱ ژوئیه در کره و فرانسه، ۹ اوت در اسپانیا و مکزیک اکران می‌گردد.

رده دوم جدول در اختیار فیلم Dark Phoenix است که افتتاحیه ۳۳ میلیون دلاری داشت و اولین سری از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس شد که در افتتاحیه شکست خورد.‌ در اصل فیلم Pets 2 هنوز انتظار استودیو از فروش ۴۰-۵۰ میلیون دلاری‌اش را برآورده کرد.

فروش افتتاحیه این فیلم ۲.۵ برابر می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بتواند ۸۲.۵ میلیون دلار فروش داخلی داشته باشد و اولین فیلم مردان ایکس شود که زیر ۱۰۰ میلیون دلار فروخته است. فیلم امتیاز -B سینمااسکور را دریافت کرد که کمترین امتیاز این فرنچایز است و بنظر می‌رسد مخاطبین نیز همان نظر منفی منتقدین را داشته‌اند. ۵۷ درصد از مخاطبین فیلم مرد و ۶۱ درصد آن‌ها ۲۵ سال و بیشتر داشته‌اند.

این فیلم در بازار بین‌المللی در بیشتر کشورها جز ژاپن این هفته اکران شد و ۱۰۷ میلیون دلار فروخت، که پیشتاز آن چین با ۴۵.۶ میلیون دلار بود. کره جنوبی (۵.۷ میلیون دلار)، مکزیک (۵ میلیون دلار)، بریتانیا (۴.۹ میلیون دلار)، فرانسه (۳.۸ میلیون دلار)، روسیه (۳.۴ میلیون دلار)، برزیل (۲.۹ میلیون دلار)، فیلیپین (۲.۴ میلیون دلار)، تایوان (۲.۳ میلیون دلار) و هند (۲.۳ میلیون دلار) در رده‌های فروش بعدی قرار دارند. این فیلم ۲۱ ژوئن در ژاپن اکران می‌گردد.

فیلم Aladdin دیزنی با ۲۴.۵ میلیون دلار در رده سوم جدول فروش قرار گرفته و افت ۴۳ درصدی در سومین هفته اکران خود تجربه می‌کند. مجموع فروش داخلی فیلم بیش از ۲۳۲ میلیون دلار بوده است.

این فیلم در بازار بین‌المللی ۶۷.۶ میلیون دلار فروخته و به مجموع فروش خارجی ۳۷۲.۵ میلیون دست یافته است و مجموع فروش کل آن ۶۰۵ میلیون دلار شده است.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده فیلم Men in Black International محصول سونی در بیش از ۳۸۰۰ سینما اکران می‌شود؛ استودیو برادران وارنر نیز فیلم Shaft را در بیش از ۲۹۰۰ سینما اکران می‌کند؛ کمپانی Focus فیلم The Dead Don’t Die در تقریبا ۵۵۰ سینما و آمازون فیلم Late Night را بطور گسترده‌ای اکران می‌کنند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش هفتگی را در قسمت زیر مشاهده کنید:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.