ملیسا مک‌کارتی و کریس اودود با تد ملفی در The Starling همکاری می‌کنند

11 June 2019 - 20:30

ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و کریس اودود (Chris O’Dowd) در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Starling به کارگردانی تد ملفی (Ted Melfi) و نویسندگی مت هریس (Matt Harris) هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لحن کمدی احساسی فیلم با St. Vincent قابل مقایسه است. زوج جوانی که تراژدی رابطه‌شان را خدشه‌دار کرده است. لیلی مینارد درحالیکه شوهرش با ناراحتی دست و پنجه نرم می‌کند، خانه‌نشین شده است. او باغ بسیار زیبایی برای همسرش در حیاط پشتی ساخته اما او به سار سیاهی که آن نزدیکی لانه کرده، حمله می‌کند. او از یک دامپزشک برای خلاص شدن از دست این پرنده کمک می‌گیرد. این دامپزشک که زمانی روان‌درمان نیز بوده، خودش وارد عمل می‌شود. این فیلم داستان تمثیلی و کنایی از این است که چطور عشق می‌تواند به از بین رفتن غم و اندوه کمک کند.

طبق گزارشات آمده، ملفی برای کارگردانی انتخاب شده و مک‌کارتی و اوود در حال مذاکره برای بازی در نقش این زوج هستند و تولید فیلم تابستان آغاز می‌شود. این فیلم‌نامه مغناطیس جذب استعدادها است چون قرار بود کیانو ریوز (Keanu Reeves) و آیلا فیشر (Isla Fisher) به کارگردانی دوم کاروسکی (Dome Karukoski) در این فیلم حضور داشته باشند. ابتدا این فیلم‌نامه برای رنج بردن بازیگر مرد از حضور پرنده نوشته شد اما آن‌ها تغییرش دادند و قرار شد مک‌کارتی این نقش را ایفا کند.

کمپانی Limelight سرمایه‌گذاری کامل فیلم را برعهده خواهد داشت و دیلان سلرز، کریس پارکر، ملفی و کیمبرلی کوین تهیه‌کنندگان آن هستند. الکس دانگ تهیه‌کننده اجرایی فیلم است.

ملفی اخیرا بلاک‌باستر Hidden Figures را کارگردانی کرده و قرار بود Fruitloops را با بازی وودی هارلسون (Woody Harrelson) برای فاکس بسازد که دیزنی این کمپانی را خرید.

مک‌کارتی برای بازی در Can You Ever Forgive me نامزد دریافت اسکار شد و به زودی در فیلم The Kitchen دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.