ادامه حضور گیبسون در فیلم‌های اکشن با فیلم Every Other Weekend

1 October 2016 - 09:00

سال ۲۰۱۶ میلادی، بستر اتفاقات بسیار جالبی بوده‌است و یکی از آنها بازگشت مل گیبسون (Mel Gibson) به سینما، هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان بازیگر است. با حضور در فیلم Blood Father «پدر خونی» در تابستان امسال و بازگشت به دنیای بازیگری، به نظر وظایف کارگردانی، او را از ادامه حضورش در فیلم‌های اکشن و استفاده از قدرت بدنی‌اش باز نمی‌دارد و در این راستا این بار این بازیگر مهمان شهر پاریس خواهد بود. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

The Hollywood Reporter اطلاعات جدیدی در مورد این فیلم به نام Every Other Weekend «هر آخر هفته دیگر» به دست آورده است، که در آن مل گیبسون نقش مامور CIA را خواهد داشت که پسر و نوه‌اش برای تعطیلات آخر هفته به شهر پاریس سفر می‌کنند و درگیر اتفاقات ماجراجویانه جاسوسی می‌شوند. نکته جالبی که در مورد داستان فیلم وجود دارد این است که پسر گیبسون، نوه او را مجاب کرده‌است که او نیز مامور CIA است ولی در واقع او کسی جز یک کارمند ساده فناوری اطلاعات نیست. داستان فیلم دقیقا مشابه برعکس اتفاقات فیلم True Lies «درواغ‌های واقعی» با بازی آرنولد شوارزنیگر (Arnold Schwarzenegger) در سال ۱۹۹۴ است با این تفاوت که داستان این فیلم بین پدر و پسر اتفاق می‌افتد. روند تولید این فیلم قرار است قبل از اتمام سال جاری میلادی شروع شود، پس می‌توان انتظار داشت که خبر پیوستن رسمی گیبسون به این پروژه، به زودی و در هفته‌های پیش رو منتشر شود.

Every Other Weekend شبیه فیلمی است که مل گیبسون مایل به ساخت آن در دوران اوج خود می‌بود. او می‌توانست به استفاده از کریستین اسلیتر (Christian Slater) به عنوان پسرش و شان کانری (Sean Connery) در نقش پدر جاسوسش این فیلم را بسازد. اگر حضور گیبسون در این فیلم تایید شود، این موضوع می‌تواند پس از جنجال‌های بسیار، روند بازگشت این استعداد بزرگ را به هالیوود بیش از پیش جدی‌تر کند. نکته جالب‌تر اینکه اگر او در این فیلم حضور داشته‌باشد، می‌توانیم دوباره شاهد تلفیق سبک اکشن قهرمانانه و کمدی باشیم که در گذشته با آنها او را به خاطر می‌آوریم. در دنیایی که هنوز هم سریال Lethal Weapon «اسلحه کشنده» در ذهن بسیاری از مردم باقی مانده‌است، فیلم‌هایی با درون مایه مشابه می‌توانند بسیار موفق باشند، مخصوصا که گیبسون با Blood Father نشان داد که هنوز هم توانایی (حداقل فیزیکی) انجام این سبک پروژه‌ها را دارد.

مل گیبسون گذشته پر فراز و نشیبی دارد ولی به نظر می‌رسد او با عبور کردن از آن دوره، راه را برای درخشیدن دوباره در هالیوود برای خود هموار کرده‌است. مابین فیلم‌های Blood Father و Hacksaw Ridge «لبه تیغ» (که خود آن را کارگردانی کرده‌است)، حضور در فیلم Every Other Weekend می‌تواند مهر تاییدی بر بازگشت ثابت او به هالیوود باشد. البته نتیجه نهایی این بازگشت و تثبیت آن وابسته به واکنش عموم خواهدبود که او را با آغوش باز پذیرند یا خیر.

Every Other Weekend در نظر دارد فیلم‌برداری خود را تا انتهای سال ۲۰۱۶ آغاز کند، که باعث می‌شود تاریخ انتشار آن چیزی مابین اواسط تا انتهای سال آینده میلادی باشد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.