نتفلیکس حقوق فیلم The Division را خریداری کرد

11 June 2019 - 23:00

نتفلیکس (Netflix) حقوق فیلم The Division «دیویژن» براساس بازی ویدیویی به همین نام محصول یوبیسافت که سال ۲۰۱۶ منتشر شد و هم‌اکنون حدود ۲۰ میلیون بازیکن دارد را خریداری کرد. بازی The Division 2 هم ماه مارس گذشته منتشر شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این خبر طی پنل یوبیسافت در مراسم E3 اعلام شد، مراسم تجاری صنعت بازی‌های ویدیویی که فردا رسما کار خود را آغاز خواهد کرد. جسیکا چستین (Jessica Chastain) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند و دیوید لیچ (David Leitch) کارگردان Deadpool 2 «ددپول ۲» و Hobbs And Shaw «هابز و شاو» سال گذشته برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد.

ریف جودکینز (Rafe Judkins) نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارد. او هم‌اکنون در حال تولید سریال Wheel of Time «چرخ‌ زمان» برای آمازون است.

داستان The Division در آینده‌ای نزدیک روایت می‌شود، جایی که ویروسی فراگیر از طریق پول کاغذی در روز جمعه سیاه شیوع پیدا کرده، که باعث نابودی نیویورک و کشته شدن میلیون‌ها نفر شده است. تا زمان فرارسیدن کریسمس چیزی که از جامعه مانده دچار آشوب و هرج‌ومرج می‌شود. گروهی از شهروندان، که آموزش دیده‌اند تا در شرایط سخت دوام بیاورند، برای نجات دنیا و بازماندگانش فراخوانده می‌شوند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.