پوستر آیمکس فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

11 June 2019 - 23:30

فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» رسما فاز سوم دنیای سینمایی مارول را به پایان خواهد رساند، و حالا پوستر آیمکس این فیلم برای تهییج مخاطبان منتشر شده است. در این پوستر شاهد تصویر بزرگتری از اسپایدی در لباس فیلم قبلی خودش و البته تصویر کوچکی از او در لباس مخفی کاری که در این فیلم می‌پوشد هستیم. نیک فیوری و میستریو در پایین پوستر و چندین تصویر از نقاط مختلف دنیا پشت سر آن‌ها دیده می‌شوند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بخش از خبر داستان فیلم Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» را لو می‌دهد.

 تریلر Spider-Man: Far From Home نکات مهمی را از دنیای پسا Endgame به ما نشان داد، که شامل تایید دنیاهای موازی و دنیایی بدون تونی استارک می‌شد، قهرمانی که پیتر پارکر او را ستایش می‌کرد اما حالا باید جای خالی او را پر کند. خوشبختانه او هپی هوگان را در کنار خودش دارد، که به نظر می‌آید نقش مهمی هم در فیلم دارد.

در این فیلم شاهد بازگشت نیک فیوری هستیم که مرد عنکبوتی را حین اردوی دبیرستان برای انجام کاری استخدام می‌کند، و آن‌طور که پیداست، مرد عنکبوتی در این زمان تنها قهرمان در دسترس است.

در فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس (Jon Watts) و نویسندگی کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) بازیگرانی از جمله تام هالند (Tom Holland)، ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)،‌ زندیا (Zendaya)، جان فاورو (Jon Favreau)، جی‌بی اسموو (JB Smoove)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon)، مارتین استار (Martin Starr)، ماریسا تومی (Marisa Tomei) و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) حضور دارند.

Spider-Man: Far From Home در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد.

منبع:‌ ‌‌Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.