پیوستن بازیگران جدید به فیلم جنایی Silk Road درباره‌ی دارک وب

12 June 2019 - 15:30

پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser)، کیتی اسلتون (Katie Aselton) و لکسی ریب (Lexi Rabe) به جیسون کلارک (Jason Clarke)، نیک رابینسون (Nick Robinson)، الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) و کول اسپراوس (Cole Sprouse) در فیلم جنایی Silk Road «جاده ابریشم» پیوستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تایلر راسل (Tiller Russell) نویسندگی و کارگردانی این فیلم درباره‌ی مغز متفکری خلافکار به نام راس اولبریکت (با بازی رابینسون) را برعهده دارد. این فیلم براساس مقاله‌ای به نام «بن‌بست در جاده ابریشم» نوشته‌ی دیوید کوشنر ساخته می‌شود. در نهایت اف‌بی‌آی موفق شد امپراطوری میلیارد دلاری این ارباب جوان را نابود کند.

هاوزر نقش کرتیس کلارک گرین، دلال موادمخدری را بازی می‌کند که برای راس کار می‌کند. او به تازگی در فیلم Da 5 Bloods محصول نتفلیکس بازی کرده که همکاری مجدد او با اسپایک لی (Spike Lee) پس از BlackKklansman «بلکککلنزمن» به حساب می‌آید، و به تازگی فیلم Late Night «دیروقت» با بازی او اکران شده است.

اسلتون برای بازی در فیلم‌های The Gift «هدیه» و Book Club «باشگاه کتابخوانی» و سریال Legion «لژیون» شناخته می‌شود. ریب نیز به تازگی در دو فیلم بلاک‌باستری Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: آخر بازی» و Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» حضور داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.