تینا گوردون کمدی موزیکال Praise This محصول کمپانی یونیورسال را کارگردانی می‌کند

12 June 2019 - 18:30

کارگردان: تینا گوردون (Tina Gordon) خود را برای کارگردانی کمدی موزیکال Praise This (این را ستایش کن)، محصول کمپانی Universal Pictures، آماده می‌کند. این کمدی یک فیلم سینمایی در باب یک مسابقه موسیقی است که در حال و هوای گروه‌های کر جوان طراحی شده است. این فیلم در ۲۵ام سپتامبر ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

گوردون فیلم‌نامه Praise This که بر اساس یک ایده اولیه‌ از کمپانی تیم استوری (Tim Story): کمپانی The Story Company می‌باشد را بازنویسی خواهد کرد. پیش‌نویس اولیه فیلم‌نامه حاصل کار نویسندگانی مثل کامیلا بلکت (Camilla Blackett)، جانا سویج (Jana Savage)، براندون بروسارد (Brandon Broussard) و هادسون اوبایووانا (Hudson Obayuwana) بود، که به تیم نویسندگان Murder Ink معروف هستند.

ویل پکر (Will Packer) و جیمز لوپز (James Lopez) از طریق کمپانی Will Packer Productions و استوری و شارلا سامپتر بریجت (Sharla Sumpter Bridgett) از طریق کمپانی The Story Company تهیه‌کنندگی این کمدی موزیکال را برعهده دارند.

لوپز در این‌باره گفت:

همکاری دوباره با تینا مایه خشنودی من است. تینا کارگردان بزرگی است و انرژی فوق‌العاده‌ای را وارد پروژه می‌کند. تیم، شارلا، ویل، و من مشتاقانه منتظر همکاری با او هستیم.

اریک بایرز (Erik Baiers) از طرف کمپانی Universal ناظر بر پروژه خواهد بود.

گوردون که با فیلم‌های Drumline (درام لاین) و ATL (ای تی ال) به شهرت رسیده است، اخیراً با کمپانی Universal برای کارگردانی و بازنویسی فیلم‌نامه ‌ Little (کوچک) همکاری کرده است، این یک فیلم کمدی با بازی ایسا رای (Issa Rae)، رجینا هال (Regina Hall)، و مارسای مارتین (Marsai Martin) است. او هم‌چنین در نوشتن فیلم‌نامه اقتباسی What Men Want (آن‌چه مردان می‌خواهند)، محصول کمپانی Paramount Players، نیز همکاری کرده است؛ و در بخش تلویزیونی هم تهیه‌کننده مشاور برای Good Girls (دخترهای خوب) از شبکه NBC بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.